با دست خط خود بنویسید ، MyScript حساب خواهد کرد(آندروید)

ماشین حساب نام یکی از پرکاربردترین ابزار حسابرسی می باشد که به کمک آن می توان اعمال ریاضی را با سرعت بالا انجام داد. تاکنون برنامه های ماشین حساب زیای برای گوشی های هوشمند طراحی و عرضه شده اند که در این بخش به بررسی یکی از جدیدترین ماشین حساب آندرویدی می پردازیم.

نام این حسابرس ، MyScrip می باشد. myScript به کاربران این امکان را می دهد تا معادلات و مسائله ریاضی را با دست خط خود بنویسند و جواب آن ها را با سرعت بالا بدست آورند. هوش مصنوعی این برنامه در زمینه شناسایی علامت ها بسیار بالا می باشد و به سرعت دست خط شما را شناسایی می کند. جالب بود؟

این برنامه به شما امکان محاسبه معادلات دراز و طولانی را نیزمی دهد؛ بطوری که هنگام نوشتن معادله ، در صورتی که با کمبود جا مواجه شوید با کشیدن یک خط راست توسط انگشت خود می توانید نوشته های قبلی را کوچک کرده و ادامه معادله را بنویسید. همچنین استفاده از MyScript هیچ مشکلی برای چپ دست ها ایجاد نمی کند چرا که در بخش تنظیمات قادر به تعیین حالت چپ دست و راست دست خواهید بود.

لازم به ذکر است که استفاده از برنامه با انگشتان هیچ مشگلی برای شما ایجاد نمی کند ؛ اما در صورت استفاده از قلم های مخصوص می توانید استفاده بهتری را از برنامه داشته باشید. این برنامه به صورت تمام صفحه (LandScape) اجرا می شود و به همین دلیل بیشتر به کاربران تبلت ها پیشنهاد می شود.(البته دارندگان گوشی های هوشمند نیز مشکل خاصی در استفاده از برنامه ندارند)

همچنین پس از پایان انجام هر معادله ، با انتخاب گزینه سطل آشغال در بالای صفحه قادر به پاکسازی  و وارد کردن معادلات جدید خواهید بود.

قیمت این برنامه رایگان می باشد و با حجم حدودا ۲ مگابایت بر روی گوشی هایی با سیستم عامل آندروید۲٫۱ به بالا پشتیبانی می شود. جهت آشنایی بیشتر با این برنامه می توانید از لینک رسمی آن در فروشگاه Google Play دیدن نمایید:

لینک رسمی برنامه در فروشگاه

در صورت عدم دسترسی به فروشگاه (به دلیل تحاریم) می توانید از لینک زیر جهت دانلود مستقیم برنامه استفاده کنید:

دانلود مستقیم برنامه از گویا آی تی

لینک منبع: گوگل پلی

مطالب مرتبط

  • اتصال فلش و هارد به HTC Sensation!
  • ۵۴۰۰۰ سال سپری شده در بازی و بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود Temple Run (اینفوگرافیک)
  • تلفن همراه دریچه کسب و کار آینده
  • بیاموزید : استفاده از قابلیت های امنیتی Samsung Galaxy S3
  • نگاهی به اپلیکیشن Smart Feed Reader برای آندروید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.