با دلارهایتان حساب باز کنید و سود بگیرید

تماشا: رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد تا دلارهایی را که خریداری کرده اند در سپرده هایشان و به نام خودشان پس انداز کنند و گفت: «هر وقت خواستند هم ما ارزشان را به آنان پرداخت می کنیم.»

محمود بهمنی در گفت و گو با خبر آنلاین با بیان اینکه سود هم به این سپرده ها تعلق می گیرد، افزود: «ما الان سودهای بالا را برای این سپرده ها در نظر گرفتیم. حالا مردم اگر این دلارها را در خانه نگه دارند خطر و ریسک است.

آیا بانکی تا به حال شده سپر ده های مردم را ندهد؟ اصلا چنین چیزی نیست. ما در بانک صندوق هایی اجاره ای داریم که مال مردم است و می توانند سکه و دلار خود را در آن بگذارند تا امنیت داشته باشد.» وی اظهار داشت: «بر اساس اخباری که داریم در حال حاضر سارقان خیلی راحت برای ارز و سکه وارد خانه ها می شوند.

ما می بینیم، می شنویم و هر روز به ما گزارش می دهند که واحدی مسکونی سرقت شده و رقمی دلار و سکه از آنجا برداشته شده است. چیز دیگری نمی برند و سارقان دقیقا دنبال این دو قلم کالا می آیند.» بهمنی با بیان اینکه مگر سکه و دلار را می برند در خانه ذخیره کنند؟

 افزود: «بر اساس اخباری که داریم رقم قابل توجهی از دلار در واحدهای مسکونی است. ما اعلام کردیم که شهروندان دلارها را بیاورند و حساب باز کنند و آن را در حساب هایشان بریزند.

 هر وقت هم که خواستند بیایند و پولشان را به ارز بگیرند و یک سودی هم به آن تعلق می گیرد. با این وجود یکسری هنوز دلار را در خانه ها نگه می دارند.» وی همچنین روند قیمت دلار را نزولی پیش بینی کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.