با زیر سوال‌رفتن هویت جریان اصلاحات، جایی برای گفتمان مجدد باقی نمی‌ماند

۲۸ آبان ،

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نه تنها چهره‌های اصلاحات بلکه هویت این جریان مورد سوال است، بنابراین با شعار و گفتمان هیچ پیروزی نصیب آن‌ها نخواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره  پروژه جدید اصلاح‌طلبان مبنی بر “همسان‌سازی شرایط سال ۷۶ با ۹۲” اظهار داشت: هیچکدام از شعارهای توخالی و وعده‌های فریبنده اصلاحات در سال ۷۶ عملی نشد بنابراین شاید بتوان با یک دروغ سیاسی برای مدتی کوتاه مردم را تحت تاثیر قرار داد اما نمی‌توان مانع از رشد شعور سیاسی مردم در طول وقت شد.

وی در ادامه با اشاره به طرح گفتگوی تمدن‌ها در دوران اصلاحات گفت:  خاتمی و فعالین دستگاه دیپلماسی وقت اصلاحات که طرح شعار تنش‌زدایی و گفتگوی تمدنها را در دستور کار خود قرار داده و در جهت اثبات کارآمدی آن، سعی در بزرگ‌نمایی دستاوردهای معدود خود داشتند، در این عرصه دستاورد قابل توجهی کسب نکردند.

ابراهیمی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در فتنه ۸۸ نقش برانداز را داشتند ، تصریح کرد: مردم رفتارهای ساختارشکنانه و توهین به مقدسات اسلام را هرگز فراموش نمی‌کنند وبدیهی است که دیگر شعارها و تفکرات جریان برانداز پیروزی به دنبال ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌‌‌طلبان جایگاهی برای ورود به صحنه ندارند چراکه علاوه بر چهره‌های فتنه‌جو، هویت و مبنای این جریان مورد سوال است بنابراین شعار دادن و گفتمان هیچ ثمری برای آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.