با شکست صبا، در هرمزگان جشن پیروزی می گیریم/ به حمایت هواداران خود نیاز داریم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: پیروزی مقابل ذوب آهن تیم را در شرایط مطلوبی قرار داده است و امیدواریم با تلاش و روحیه بالای بازیکنان، صبای قم را در هرمزگان شکست دهیم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم آلومینیوم در شرایط بسیار الی تمرینات خود را از بازی با ذوب آْهن پیگیری کرده است و خوشبختانه سه امتیاز دیدار با ذوب آهن خود باوری بازیکنان را تقویت کرده است.

وی ادامه داد: تیم صبا همانند آلومینیوم از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و به طور حتم جمعه بازی سختی مقابل این تیم پیشرو داریم البته با توجه به این که میزبان هستیم و از حمایت هواداران برخورداریم لذا کسب سه امتیاز برای آلومینیوم هرمزگان به جرات آسان تر از صبای قم است.

میثاقیان تصریح کرد: پیروزی مقابل صبای قم شرایط را به گونه ای مثبت در باشگاه آلومینیوم تغییر می دهد ۲ پیروزی متوالی شرایط هر تیمی را بهبود می دهد امیدوارم این اتفاق ناخوشایند برای تیم آلومینیوم رخ دهد.

وی ادامه داد: نقاط مثبت و منفی تیم صبای قم را مورد بررسی و ارزیابی قرار داریم و برنامه ی ویژه برای شکست صبا ورزشگاه در خلیج فارس داریم و با حمایت هوادارانمان به طور حتم پیروز میدان می شویم و دومین پیروزی متوالی خود را کسب می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.