با عالیشاه و خلعتبری مثلث خطرناکی تشکیل داده‌ایم/ سپاهان بازیکنان بزرگی دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به سبب اینکه مدت‌ها کنار عالیشاه و خلعتبری بازی کرده‌ام با این ۲ نفر مثلث خطرناکی را در پرسپولیس تشکیل داده‌ایم که می‌تواند برای حریفان مشکل‌ساز باشد.

پیام صادقیان

 

خانه ورزش: پیام صادقیان در گفت‌وگوی در مورد بازی مهم این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، هماهنگی با عالیشاه و خلعتبری و انگیزه‌ بالایش برای ملی‌پوش شدن و مسایل دیگر صحبت‌های زیر را انجام داد:

* از حساس‌ترین مسابقه هفته دهم آغاز کنیم. دیدار تیمت با سپاهان را چطور می‌بینی؟

قطعاً بازی فوق‌العاده سختی در انتظار ماست. سپاهان همیشه سپاهان است و بازیکنان قدرتمندی هم در این تیم حضور دارند، خصوصاً که با پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان در شرایط روحی بهتری هم قرار گرفته‌اند.

* خیلی‌ها اعتقاد دارند این مسابقه جنگ هافبک‌های ۲ تیم است. فکر می‌کنی برنده این جدال جذاب چه تیمی باشد؟

ببینید هر تیمی که بیشتر زحمت بکشد و دوندگی بیشتری داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در جدال با سپاهان برنده باشیم.

* این روزها توانسته‌ای تبدیل به بازیکن محبوبی نزد هواداران پرسپولیس شوی. این اتفاق چطور رخ داده است؟

همه بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و به قول معروف به درد پرسپولیس بخورند. مطمئناً وقتی هوادار ببیند بازیکن پرسپولیس برای موفقیت تیم و شادی او تلاش می‌کند، تشویقش می‌کند. واقعاً خوشحالم که توانسته‌ام در دل هواداران پرسپولیس جایی داشته باشم.

* به نظر می رسد هماهنگی خوبی با عالیشاه و خلعتبری داری؟

چند سال است که با امید در رده‌های مختلف تیم ملی هم‌بازی هستیم و به خاطر همین هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد، ضمن اینکه چند سال کنار خلعتبری در ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و با محمدرضا هم «مَچ» هستم. در مجموع فکر می‌کنم ما ۳ نفر با هم مثلث خطرناکی را تشکیل داده‌ایم که می‌تواند برای حریفان مشکل‌ساز باشد.

* اما این مثلث خطرناک فرصت‌های بسیاری را در طول بازی با گسترش فولاد از دست داد.

از بازی بعد این مشکل برطرف می‌شود. در مورد خودم قبلاً گفته‌ام که بیشتر ترجیح می‌دهم پاس گل بدهم تا گل بزنم. به قول معروف دوست دارم بیشتر مهاجمان تیم را راه بیندازم.

* پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول برسد و موقعیتش را حفظ کند؟

مطمئناً تمام هدف و تلاش ما این است که بتوانیم به صدر جدول برسیم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

* فکر می‌کنی عملکردت در پرسپولیس بتواند کی‌روش را برای دعوت از تو به تیم ملی قانع کند؟

من تا الان سخت تلاش کرده‌ام تا بتوانم اول عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشم و بعد هم به تیم ملی برسم. امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.