با عینک گوگل چشمک بزنید عکس بگیرید

۳۱فروردین۱۳، موبنا- Google Glass که به تازگی توسط گوگل معرفی شده و قرار است سال آینده راهی بازار شود، ظاهرا قابلیتی دارد که بر اساس آن، کاربر با چشمک زدن می‌تواند از سوژه عکسبرداری کند.

Google Glass یکی از تازهترین محصولات گوگل است که به عنوان یک مانیتور جلوی چشم قرار می‌گیرد. گفته می‌شود این عینک قابلیت تشخیص حرکات چشم را دارد.

گوگل گلس (Google Glass)‏ یا پروژه عینک، یک برنامه‌ تحقیقاتی است که مربوط به تولید اولیه و ساخت یک نمایشگر سربند واقعیت افزوده است و توسط گوگل پشتیبانی می‌شود. اگرچه چنین نمایشگرهایی برای واقعیت افزوده، ایده تازهی نیست، اما توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

هرچند این یک طرح اولیه است اما از نمایشگرهای سربند طراحی شده قبلی بسیار کوچک‌تر و باریک‌تر است. اولین پیش‌نمایش از این پروژه یک جفت عینک معمولی را نشان می‌دهد که لنزهایش با یک نمایشگر سربند جایگزین شده‌اند. احتمالا در طرح‌های آینده، اشخاص بتوانند این قابلیت را روی عینک‌های معمولی خود اضافه کنند.

پروژه عینک بخشی از آزمایشگاه ایکس گوگل در این شرکت است، که روی فناوری‌های آینده، مانند خودروی بدون سرنشین کار می‌کنند. این پروژه در گوگل پلاس توسط بابک پرویز، استیو لی و سباستین ترون معرفی شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.