با کسب مدال المپیک کلکسیون افتخاراتم را تکمیل می کنم

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بیان داشت: خیلی خوشحالم که توانستم در دومین حضورم در بازی های المپیک به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی انتخاب شدم افتخار بسیار بزرگی است که در طول دوران ورزشی ام به آن نائل شده ام  و تمام تلاش خود را در رینگ های لندن خواهم کرد تا با کسب مدال تاریخی بوکس ، علاوه بر شکستن طلسم بی مدالی بوکس در بازی های المپیک کلکسیون افتخاراتم را کامل کنم.

پرچمدار المپیک در ادامه اضافه افزود: برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۲ شبانه روز تمریناتم را پیگیری می کنم و با توجه به اینکه شناخت کافی از رقبای سرسخت خود در این میدان دارم کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها برایم دور از دسترس نخواهم بود.

دارنده مدال طلایی آسیایی در خصوص اردوی مشترک با ایتالیا اظهار داشت: برگزاری اردوی مشترک با بوکسورهای ایتالیا قبل از اعزام به سی امین دوره بازی های المپیک محک بسیار خوبی برای ملی پوشان المپیکی بود حضور در این اردو و تمرین با المپیکی های ایتالیایی علاوه بر ارتقای سطح فنی و تکنیکیمان به بالا بردن اعتماد به نفس مان برای مبارزه با بوکسورهای قدرتمند در لندن کمک فراوانی کرد تا ترس جنگیدن با چنین بوکسورهایی از بین برود و با آرامش روحی و بدون استرس راهی رینگ های لندن شویم.

وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون ایتالیا شرایط و امکانات رفاهی بسیار عالی را برای ما فراهم کرده بودند و برنامه و مربیان این تیم تدارک تمرین فشرده و سنگین دو سه نوبت بود که قسمت قابل توجهی برای رفع نواقص فنی و تکنیکی مان بود.

مظاهری در ادامه اظهار داشت: علاوه بر بوکسورهای المپیکی ایتالیا، در هفته پایانی از دو مشت زنان قهرمان و المپیکی  اوکراین و آذربایجان به جمع ما اضافه شده اند و چندین مبارزه دوستانه را با این مشت زنان انجام داده ایم که مشخصا برای بنده خیلی عالی بود و مبارزه با قهرمانان سنگین وزن جهان محک بسیار جدی برای من، قبل از اعزام به المپیک بود. تا میزان آمادگی جسمانی خود را بسنجم.

دارنده مدال طلایی آسیایی افزود: معتقدم این اردوی مشترک کیفیت اردوی ۶ ماه در ایران برای ما داشته باشد تا در هین مدت زمان کوتاه به آمادگی مطلوب برسیم.

مظاهری اظهار داشت: پس از دو روز استراحت تمریناتمان را تا زمان اعزام ۴ مرداد به طور جدی پیگیری می کنم تا با آمادگی صد در صد راهی این رقابتها شدم.

بوکسور المپیکی کشورمان در خصوص کسب مدال توسط کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک لندن بیان داشت: حضور ۵۴ ورزشکار ایرانی در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ افتخار بزرگی  برای کشورمان است و معتقدم علاوه بر ۳ رشته کشتی آزاد، وزنه برداری و تکواندو که شانس مدال‌ آوری کاروان کشورمان هستند سایه ورزشکاران در رشته های مختلف به خصوص کشتی فرنگی این قابلیت را دارند تا نشان المپیک را برگردن آویز کنند. امیدوارم کاروان ورزشی ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک رکورد شکنی کنند و بیشترین افتخار را کسب کنند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.