با مشارکت بانک رفاه: احداث کارخانه بزرگ سرنگ سازی کشور آغاز شد

با مشارکت بانک رفاه: احداث کارخانه بزرگ سرنگ سازی کشور آغاز شد | چاپ |
دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۳:۱۵

بینا- مراسم کلنگ زنی پروژه ملی کارخانه سرنگ سازی هلال گلستان که در زمینه تولید لوازم یک بار مصرف پزشکی، شامل انواع سرنگ، صافی دیالیز، فیلتر تالاسمی، سوزن فیستولا، ست دیالیز و شریانی و … است در شهرک صنعتی آق قلا و با اعتبارات بانک رفاه گلستان برگزار شد.
به گزارش بینا، در این مراسم که با حضور استاندار گلستان، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و همکاران بانک رفاه استان برگزار شد از حمایت مالی و مسئولین بانک رفاه استان گلستان تقدیر به عمل آمد.
رضائی رئیس اداره امور شعب گلستان در نشست خبری و مطبوعاتی گفت: راه اندازی خط تولید سرنگ سازی در استان گلستان یکی از افتخارات ملی و استانی است که با مشارکت بانک رفاه و جمعیت هلال احمر استان با بودجه اختصاص یافته ۱۴۰ میلیارد ریال که با ظرفیت تولید ۲۲۰ میلیون سرنگ در سال و ظرفیت اشتغالزایی ۱۵۰نفر مستقیم اجرا خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل بانک رفاه از پروژه مذکور اظهار داشت: احداث چنین کارخانه ای در منطقه گلستان علاوه بر اشتغالزایی می تواند در جذب بازار کشورهای همسایه ایران از طریق مرزهای دریایی همچون روسیه و دیگر کشورهای مجاور نقش بسزایی داشته و موجبات رشد اقتصادی منطقه را فراهم سازد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.