با موتور چهار سیلندر هوندا با تنفس طبیعی صفر تا صد ۲/۷ ثانیه .

: شرکت انگلیسی آریل موتور نسخه تازه‌ای از خودروی اتم ساخت خود را رونمایی کرده است.

 این نمونه که اتم ۳٫۵ نام گرفته بیش از اینکه خودروی تازه‌ای باشد، نمونه به‌روز شده اتم ۳ است. شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۲٫۷ ثانیه طول می‌کشد. این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۱۱ ثانیه از صفر به ۱۶۱ کیلومتربرساعت برسد و مجددا به سرعت صفر برگردد.
تغییرات ظاهری این خودرو شاید چندان مشهود نباشد؛ اما چراغ‌های جلو و عقب تغییر شکل داده‌اند. از پروژکتور دوتایی برای چراغ‌های ج

سوپر اسپرت 1

سوپر اسپرت 2

سوپر اسپرت 3

و استفاده شده و سیستم روشنایی خودرو تغییر کرده است، علاوه بر این تغییراتی در قسمت جلوی خودرو و کاپوت آن ایجاد شده است.
با الهام از مدل‌های V8 و Muganتغییراتی در شاسی این خودرو صورت گرفته که آن را سرسخت‌تر و پایدارتر کرده و باعث شده مقاومت پیچشی بیشتری داشته باشد. نیروی مورد نیاز این خودرو نیز توسط موتور چهار سیلندر هوندا با تنفس طبیعی که گنجایشی معادل ۲ لیتر دارد، تأمین می‌شود. این موتور به تنهایی می‌تواند نیرویی معادل ۲۴۵ اسب‌بخار تولید کند، این قدرت به کمک موتور سوپرشارژ به ۳۱۵ اسب‌بخار افزایش پیدا خواهد کرد.

سوپر اسپرت 4
در داخل خودرو یک صفحه نمایش دیجیتالی اطلاعات ضروری متعددی مانند سرعت و دور موتور را به راننده نشان می‌دهد. خریداران می‌توانند در این بخش داده‌های دیگری مانند موقعیت را انتخاب کنند که به طور لحظه‌ای در اختیار آنها قرار خواهد گرفت یا امکان دانلود اطلاعات مورد نیاز برای آنها فراهم خواهد شد.

سوپر اسپرت 5

محبوبه عمیدی/ به گزارش گیزمگ /خبر انلاین 


سایت تخصصی اتومبیل و اتومبیلرانی ایران RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.