با نفوذ جریانات شمالی، تشدید “بارش” ها از روز پنج شنبه /”باد و گرد و خاک” در بعضی مناطق

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ۲۴ ساعت آینده بارش پراکنده در بعضی نقاط سواحل دریای خزر پیش بینی می گردد و همچنین از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک ، ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی بارندگی در سواحل شمالی مجددا آغاز می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز “سه شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی در ۲۴ ساعت آینده بارش پراکنده در بعضی نقاط سواحل دریای خزر پیش بینی می گردد وهمچنین از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک ، ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی بارندگی در سواحل شمالی مجددا آغاز می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، در سه روز اینده در ساعات بعدازظهر رگبار موقتی باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است، امروز در بعضی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق و جنوب فارس و دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابرو در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدو برق پراکنده رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی نقاط استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد و گردو خاک رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف ودربعدازظهر رشد ابر ودر ارتفاعات وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۳۵ درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.