با هدف رویارویی با القاعده ارتش الجزایر iبه حالت آماده‌باش درآمد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

almohit-5.jpg

منابع الجزایری اعلام نمودند ارتش برای مقابله با “اقدامات تروریستی” نیروهای خود را در مرزهای جنوبی این کشور iبه حالت آماده باش درآورده است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه الجزایری “الخبر” نوشت، فرماندهی ارتش و شاخه مبارزه با تروریسم سازمان امنیتی الجزایر دستور انجام عملیاتی گسترده را علیه فرماندهان القاعده در کشورهای مغرب اسلامی و جنبش “توحید و جهاد” که این جنبش نیز از گروه‌های وابسته iبه القاعده محسوب می‌شود، صادر نموده است.

روزنامه الخبر iبه نقل از منابع آگاه نوشت: این عملیات علیه القاعده در کشورهای مغرب اسلامی و بر اساس دستورات صادر شده از سوی فرماندهی ارتش اجرا و بر اساس آن تدابیر شدید امنیتی در مرزهای جنوبی کشور نیز اتخاذ می‌شود و ارتش iبه حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

این منابع همچنین خاطرنشان نمودند: عملیات تازه از مرزهای الجزایر پا فراتر نمی‌گذارد و در پی انتشار یافتن اطلاعاتی در خصوص تهدیدهای القاعده و جنبش توحید و جهاد در غرب آفریقا صورت می‌گیرد، چرا که این گروه‌ها تلاش دارند میزان بسیاری سوخت و تجهیزات نظامی را برای آغاز عملیات نظامی گسترده جابه‌جا نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.