با همان یک درصد زور بزنید!

«بریدند همه، تمامی کسانی که روزی به این شبکه ها کمک می کردند، دیگر ناامید شده اند و می گویند که هیچ فایده ای ندارد و نمی توان کاری بر علیه جمهوری اسلامی کرد.»

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، “آرین وطن خواه” مدیر شبکه سلطنت طلب “ایران آریایی” در برنامه زنده خود در این شبکه، اپوزیسیون را مخاطب اصلی خود دانست و گلایه های خود را اینگونه بیان داشت: «بریدند همه، تمامی کسانی که روزی به این شبکه ها کمک می کردند، دیگر نا امید شده اند و می گویند که هیچ فایده ای ندارد و نمی توان کاری بر علیه جمهوری اسلامی کرد.»

 

آرین وطن خواه در ادامه گفت: «ولی من بر خلاف شما افراد به اصطلاح اپوزیسیون فکر می کنم جمهوری اسلامی گرچه ۹۹ درصد موفق است ولی ما می توانیم بعد از سالیان سال به اتحاد برسیم و با “یک درصد” باقی مانده به پیروزی برسیم. ولی این راه مستلزم اتحاد است. همانطور که شاهزاده سالیان درازی است که از اتحاد صحبت می کند، ولی ما هیچ وقت به اتحاد نرسیده ایم. برای نمونه عرض می کنم هر کدام از شماها که الان دارید از اتحاد صحبت می کنید، فقط دوست دارید تا با اتحاد کذایی خودتان را ثابت کنید و خود نمایی بکنید و بگویید که گروه من موفق است!

نه نازنینان! اگر می خواهید که اتحاد صورت بگیرد باید هدفتان از این اتحاد پیروزی امان باشد و نه پر کردن جیب هایتان! باید تلاش کنید تا هر کجا که صحبتی از ایران می شود از آن صحبت حمایت بکنیم.»

 

آرین وطن خواه در ادامه مدیر کانال یک “شهرام همایون” را مخاطب مستقیم خود دانست و برای تخریب این فرد گفت: «البته باید بگویم که کارهای اتفاق افتاده در سالیان دراز مبارزه فقط برای سر کار گذاشتن مردم بوده و هیچ نتیجه دیگری نداشته است. همین جنبش “ما هستیم” سر کار گذاشتن مردم است.

مثلا موقعی که احمدی نژاد به نیویورک سفر کرده بود، یک عده ای را جمع می کنی و می بری جلوی سازمان ملل متحد و پرچم هم آویزان می کنی و لذت می بری که عده ای را دور خودت جمع کرده ای، شما فکر می کنی که داری کاری می کنی برای آزادی ایران؟ گرچه خودت هم بهتر از همه می دانی که تا کنون یک کلام هم در مورد خیزش مردم صحبت نکرده ای!

خوب روشن است که هنگام ورود احمدی نژاد از عده ای پول گرفتی و آنها را بردی به جلوی سازمان ملل و فقط خواستی خود نمایی کنی و با این کار می خواهی که سر من و مردم ایران کلاه بگذاری!»

 

وی در پایان به منافقین هم اشاره کرد و گفت: «در جلوی سازمان ملل منافقین هم دیده می شدند، یک عده خود فروش که پول گرفته اند و عکس “مسعود رجوی” جنایت کار و “مریم رجوی” را به دست گرفته بودند و تلاش می کردند که منافقین را تبلیغ کنند.»

واقعا تا کی قراره که ما این مسائل را ببینیم و اینگونه نظاره گر قدرت نمایی جمهوری اسلامی باشیم.»


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.