با وجود بعضی از تندروی‌ها در مناظره، امیدواریم افکار عمومی اقناع شده باشند

۱۶خردادماه،

رییس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی با انتقاد از بعضی تندروی‌ها در مناظره امروز کاندیداها گفت: آقای ولایتی جواب همه اینها را داشت، اما چون بعضی مسائل ممکن بود با مصالح ملی همخوانی نداشته باشد، از پاسخ به آنها اجتناب کرد.

شاهین محمدصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من از صداوسیما و رسانه‌های عمومی که این مناظره‌ها را پخش کردند و پوشش دادند تشکر و قدردانی می‌کنم. برگزاری چنین مناظره‌هایی کار خوبی بود و مناظره با این تعداد نفرات در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و اگرچه نقایصی هم هست، نشان می‌دهد که آزادی در کشور ما بسیار بیشتر از کشورهای غربی مدعی آزادی است.

وی اضافه کرد: در مناظره امروز بعضی آقایان قدری از حق اعتدال و انصاف خارج شدند، و تند رفتند، بعضی کلمات نباید گفته می‌شد و بعضی حملات به اشخاص نباید انجام می‌گرفت البته می‌دانم آقای ولایتی پاسخ همه مسائلی که نسبت به ایشان مطرح شد را داشت اما به سبب اینکه این کار عیان کردن بعضی مسائل نظام بود و ممکن بود با مصالح ملی همخوانی نداشته باشد، از پاسخ دادن به آنها اجتناب کرد.

محمدصادقی در ادامه تصریح کرد: در این مناظره قدری تندروی شد اما ان‌شاءالله که این مناظره توانسته باشد افکار عمومی را اقناع کرده باشد و مردم را به جمع بندی خوبی برساند.

رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی همچنین خاطرنشان کرد: حداقل دستاورد این مناظره‌ها این است که هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغاتی که ممکن بود به جامعه و مردم تحمیل شود، تا حد بسیاری کاهش یافت و حق کسانی مثل آقای ولایتی که نمی‌خواستند در تبلیغات بسیاره‌روی کنند احقاق شد.

وی با بیان این‌که در این مناظره نقطه‌نظرات اشخاص روشن شد گفت: همچنین مشخص شد که ریاست جمهوری فقط یکسری کارهای اجرایی و عمرانی نیست، بلکه جایگاه رفیع سیاستگذاری و دومین جایگاه بعد از رهبری است که خط و مشی اجرایی کشور را تعیین می‌کند و فرصت‌های بسیاری براساس قانون اساسی در اختیار دارد. مردم اینها را تا اندازه بسیاری فهمیدند و می‌تواند کمک خوبی به روشن شدن افکار عمومی کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.