با وجود پیروزی برابر آلومینیوم؛ قلعه نویی از هواداران عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘امیر قلعه نویی’ بامداد امروز در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان استقلال باوجود اینکه ۶۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند بازی تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند اما خوشحالیم در نخستین گام سه امتیاز بازی را بدست آوردیم.

وی افزود: تیم استقلال امروز دو قسمت داشت؛ بازیکنانی که دیر به تیم ملحق شده بودند و بازیکنانی که تحت فشار تمرینات نتوانستند عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

قلعه نویی گفت: در مجموع تیم استقلال در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان تعادل لازم را از نظر تاکتیکی نداشت.

وی گفت: با آماده شدن بازیکنان و رفع مصدومیت برخی از آنان استقلال هم از نظر بازی و هم از نظر نتیجه رضایت هواداران را برآورده خواهد کرد.

سرمربی تیم استقلال از عملکرد بازیکنان اکبر میثاقیان سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان تمجید کرد و گفت: آنان بازی مردانه ای را به نمایش گذاشتند و با دفاع لایه لایه و پوشش خوب توانستند بازی قابل قبولی را در تهران به نمایش بگذارند به طوری که آنان را بازنده این بازی نمی دانم.

قلعه نویی در خصوص جذب فرهاد مجیدی و جواد نکونام افزود: نکونام فردا قرارداد خود را با این باشگاه نهایی خواهد کرد اما در خصوص مجیدی مذاکراتی با فتح الله زاده داشتم که در صورت نهایی شدن موضوع، وضعیت وی رسانه ای خواهد شد.

تیم استقلال تهران شامگاه دیروز جمعه موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم آلومینیوم هرمزگان را از پیش رو بردارد و به نخستین برد خود در فصل جاری دست پیدا کند.

تنها گل این بازی در دقیقه ۵۵ توسط ‘فابیو جان واریو’ هافبک برزیلی استقلال به ثمر رسید.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۱۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.