با پایان فیلمبرداری نسخه بازبینی ˝خانوم˝ به فجر ۳۲ رسید/ کارن همایونفر موسیقی ˝خانوم˝ را می‌سازد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمبرداری اولین فیلم تینا پاکروان به پایان رسید و بهزاد مصلح تدوین همزمان این فیلم را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلمبرداری اولین ساخته بلند پاکروان طی روزهای قبل به پایان رسید و فیلم هم اکنون در مراحل فنی به سر می‌برد. نسخه بازبینی فیلم “خانوم” به کارگردانی تینا پاکروان تحویل دفتر جشنواره شد.

بهزاد مصلح کار تدوین همزمان “خانوم” را انجام می‌دهد و کارن همایونفر موسیقی این فیلم را می‌سازد، تینا پاکروان هنوز صداگذار فیلمش را انتخاب نکرده است و به زودی کار صداگذاری این فیلم هم بعد از تدوین نهایی آغاز خواهد شد.

فیلمبرداری این فیلم اوایل آذرماه آغاز شد و طی روزهای قبل به پایان رسید. پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر حضور مهران مدیری در نخسیتن فیلم بلند تینا پاکروان به میان آمده بود که این امر منتفی شد و امین حیایی جایگزین او شد. “خانم” یک فیلم سه اپیزودی است که اولین اکرانش در ۳۲ جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

تینا پاکروان پیش از این در سمت مدیر تولید، بازیگر، مجری طرح و… در سینما فعالیت داشته و آخرین فیلم کوتاه او با نام “اینجا شهر من بود” در بیست و دو جشنواره جهانی شرکت و هفت جایزه را از آن خود کرد.

امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، نقی سیف‌جمالی، حمیرا اعظمی، سوگل خالقی، مجتبی طهماسبی و بازیگران خردسال: کیمیا حسینی، مانی مصلحی گروه بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

فیلمنامه‌نویس و کارگردان: تینا پاکروان، مدیر تولید: مهدی چراغی،دستیار کارگردان و برنامه ریز: سامان خادم، دستیار دوم کارگردان: کریم امینی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر فیلم‌برداری: تورج اصلانی، فیلمبردار :حسن اصلانی، آهنگساز: کارن همایون‌فر، آیدا اورنگ مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.