با کسب ۲ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی /ژاپن پر افتخار ترین تیم آسیا است،ایران چهارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن با کسب ۲ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در ۶ دوره حضورش در رقابت های انتخابی جام جهانی پر افتخارترین تیم آسیا به شمار میرود.

به گزارش ممتاز؛پس از ژاپن امارت با ۲ قهرمانی و یک عنوان سومی و چهارمی  و بحرین با یک قهرمانی ،یک نایب قهرمانی و یک عنوان چهارمی بالاتر از ایران ایستاده اند.

ترتیب تیم های آسیایی براساس کسب عنوان به شرح زیر است: 

 

تیم

تعداد حضور در انتخابی جام جهانی

قهرمان

نایب قهرمان

سوم

چهارم

ژاپن

۶

۲

۴

امارات

۵

۲

۱

۱

بحرین

۵

۱

۱

۱

ایران

۶

۱

۴

۱

عمان

۳

۱

۱

چین

۶

۲

استرالیا

۲

۱

***


شاگردان مقدم آذر ماه به استرالیا و نیجریه می روند

تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان برای شرکت در تورنمنت بین المللی استرالیا اواسط آذر ماه سال جاری به شهر سیدنی استرالیا سفر می کند.

کریم مقدم سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان با اعلام این مطلب گفت:به دعوت استرالیا به این کشور سفر میکنیم ودر تورنمنتی ۴ جانبه به مصاف تیم های ملی استرالیا، تایلند و احتمالا تاهیتی خواهیم رفت.

مقدم افزود پس از پایان این تورنمنت بلافاصله راهی نیجریه میشویم تا در سومین دوره رقابت های بین المللی کوپا لاگوس شرکت کنیم.

این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار میشود و قرار است تیم های روسیه (قهرمان جهان)، آلمان (قهرمان لیگ اروپا در سال ۲۰۱۲) ،نیجریه (قهرمان دوره قبل تورنمنت کوپالاگوس) و لبنان (نایب قهرمان دوره قبل تورنمنت کوپالاگوس) در آن حضور یابند.

سرمربی ایرانی تیم ملی لبنان با اعلام این مطلب که پیروزی تاریخی شاگردانش مقابل تیم های صاحب نام پرتغال و آرژانتین در سال قبل سبب اصلی دعوت دوباره از تیمش به رقابت های بین المللب کوپا لاگوس در نیجریه است گفت:در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز تیمم پس از پیروزی مقابل بحرین و تایلند در نهایت با یک گل مغلوب ژاپن شد و شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

مقدم بعنوان تنها لژیونر فوتبال ساحلی ایران به مدت ۲ سال است که هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان را برعهده دارد و این تیم با مربیگری وی در طول این مدت موفق به کسب عنوان چهارم بازی های آسیایی چین در سال ۲۰۱۲، نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی کوپا لاگوس نیجریه ،رتبه هشتم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و عنوان پنجم مسابقات غرب آسیا شده است.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.