بهترین خودرو ایرانی ۱۴۰۱ و با کیفیت ترین خودرو داخلی اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفند ۱۴۰۲ باکیفیت ترین خودرو داخلی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد که تیگو ۷ مدیران خودرو در صدر جدول قرار گرفت و پس از آن به ترتیب دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور به عنوان بهترین خودرو ایرانی انتخاب شدند.

بهترین خودرو ایرانی ۱۴۰۱

باکیفیت ترین خودرو داخلی

در کنار این خودرو ها، هایما S7 ، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ ، تارا و شاهین هم توانستند با ۴ ستاره عنوان باکیفیت ترین خودرو داخلی اسفند ۱۴۰۲ ایران را از آن خود کنند.

این ماه نیز طبق عادت همیشه قعر جدول رده بندی کیفی به خودروهای ساینا و تیبا که در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند رسیده تا بازهم این خودروها عنوان بی‌ کیفیت‌ ترین خودروهای داخلی را یدک بکشند

باکیفیت ترین خودرو داخلی

بهترین خودرو ایرانی

در این رده‌بندی که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه شده و مربوط به بهترین خودرو ایرانی است، خودروهای تولید یا مونتاژ داخل مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و از ۵ ستاره به آنها امتیاز داده شده است.

طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای ایرانی در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و خودروهای مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اسماعیل کوهی:

    esmailkohi1384@gmail.com

  2. اسماعیل کوهی:

    پرشیا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.