با ۲۲ میلیون تومان یکدستگاه پرادو وارد کنید!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق آمار انتشار یافته کمرگ ایران یکدستگاه پرادوی ۲۰۱۲ با نرخ ارز مرجع iبه ارزش ۲۲ میلیون تومان وارد کشور شده است .

به گزارش انتخاب iبه نقل از مشرق ؛ بحث واردات خودروهای لوکس iبه خصوص از ابتدای سال جاری توجه بسیار از رسانه ها را iبه خود جلب کرد و تا مدت ها iبه سوژه اول بعضی از آنها تبدیل شد .

این حجم واردات iبه حدی بود که با پیگیری رسانه ها بالاخره دستور واردات خودرو های لوکس صادر شد و کار iبه اینجا ختم نشد و نهایتا جزو سوال هایی شد که رئیس جمهور باید در مجلس iبه آن پاسخ دهد .

بر اساس این گزارش ؛تنها در یکی از این موارد که iبه آن اشاره می گردد یک دستگاه خودروی سواری تویوتاپرادو مدلVXL ،ساخت سال ۲۰۱۲ iبه رنگ سفیدصدفی با نرخ ارز مرجع از کشور امارات و  از گمرک شهید رجایی iبه کشور وارد شده است .

این خودرو iبه ارزش ۲۲۳۷۲۰۰۰۰ ریال ،در کمرگ کشور ؛ بله تعجب نکنید با قیمت  ۲۲ میلیون تومان  قیمت گذاری شده  و سند آن هم اسناد گمرک ایران می باشد.

بر اساس همین آمار ارزش دلاری این خودرو  ۱۸۲۴۸ دلار (۱۲۲۶)می باشد و با توجه iبه قیمت هایی که در آگهی ذیل ملاحظه می کنید iبه نظر شما سود حاصل از واردات فقط یکدستگاه خودرو پرادو چند میلیون تومان می باشد ؟

حال جای سوال دارد سود حاصل از  این واردات iبه جیب چه کسانی می رود؟امیدواریم هر چه سریعتر مسئولی پیدا شود و البته این بار iبه صورت جدی! iبه این سوال هایی که در ذهن مردم شکل گرفته پاسخ دهد .

                                                                                قیمت روز آگهی های فروش پرادو


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.