با ۵ ماسک میوه ای صورت تان را زیباتر کنید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

ماسک سیب
نصف سیب را رنده کرده و با یک قاشق چای‌خوری ماست، یک قاشق چای‌خوری آرد جوی دو سر و ۲ قاشق آبلیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوستتان بمالید. این ماسک مانند پیلینگ عمل کرده و به پاک‌سازی پوست کمک می‌کند. برای نتیجه مطلوب این ماسک را هفته‌ای یک بار روی پوستتان بمالید.

ماسک موز
۲ عدد موز را رنده کرده با ۲ قاشق عسل و ۲ قاشق ماست به مدت نیم ساعت روی پوستتان ماساژ دهید. این ماسک شفاف‌کننده بوده و در دراز مدت لکه‌های پوستی را برطرف می‌کند.

ماسک هلو
یک هلو را رنده کرده و با ۵۰ گرم ماست مثل یک کرم روی پوستتان (صورت ) بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. مالیدن این ماسک به صورت روزانه به پوست صورت موجب می‌شود تا پوست شما خشک نشود. این ماسک تقویت‌کننده است و به ماهیچه‌ها استحکام می‌بخشد.

ماسک خیار
یک عدد خیار را رنده کنید و با نعناع تازه کوبیده شده و یک قاشق چای‌خوری آبلیموی تازه و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورتتان بمالید. این ماسک به دلیل دارا بودن خیار و نعناع نقش مهمی در کاهش التهابات پوستی دارد. نعناع می‌تواند از اثرات نامطلوب گرمای روی پوست بکاهد.

ماسک آناناس
آب آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه صورتتان را بشویید. آب آناناس تقویت‌ کننده ماهیچه‌های صورت است. خاصیت آرام‌ سازی داشته و از خستگی پوست جلوگیری می‌کند. برای صاف و براق شدن پوست ۶۰ گرم آناناس را آب گرفته و با ۶۰ گرم پودر مغز بادام شیرین مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان بمالید.

ممتاز نیوز

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر چهارشنبه ۵ مهر   مشاهده : ۷۰   | بازدید از صفحه اول


مهارتهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.