با #۷۲۴* از تیم محبوب‌تان حمایت کنید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

هواداران فوتبال و تیم‌های پرطرفدار پایتخت از این پس می‌توانند با شماره‌گیری کد #۷۲۴* از تیم محبوب خود حمایت کنند.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، امکان حمایت از تیم‌های فوتبال و نیز پیش‌بینی بازی‌های آینده از طریق تلفن همراه و با کد #۷۲۴* فراهم شده است. با راه‌اندازی این خدمت هواداران فوتبال در هر زمانی فقط با شماره گیری کد فوق و مراجعه به منوی فوتبالی‌ها علاوه بر حمایت از باشگاه محبوب خود و اطلاع از درصد طرفداری سایر تیم‌ها، می‌توانند از امکان خرید شارژ و پیش بینی نتایج بازی‌های آینده استفاده کنند.
این گزارش می‌افزاید، با شماره گیری کد #۷۲۴* و انتخاب منوی فوتبالی‌ها، پس از انتخاب تیم محبوب خود، دو گزینه حمایت از باشگاه و شارژ فوتبالی به کاربران نمایش داده می گردد. با انتخاب گزینه حمایت از باشگاه، هواداران مبلغ دلخواه خود را به حساب باشگاه موردنظر واریز ‌می‌کنند. فرایند پرداخت با تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم می باشند انجام می گردد. در انتها، کاربران ضمن دریافت تایید پرداخت موفق، از درصد میزان حمایت هواداران تیم خود و دیگر باشگاه‌ها مطلع می‌شوند.
همچنین با انتخاب گزینه شارژ فوتبالی علاوه بر شارژ اتوماتیک همه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل، در انتهای مراحل خرید شارژ امکان پیش‌بینی بازی آینده تیم محبوب هواداران و شرکت در قرعه‌کشی باشگاه فراهم شده است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان به شماره ۸۴۰۸۰-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به نشانی اینترنتی www.sep.ir مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.