با Super Car انگلیسی رکورد سرعت جهان شکست

روز گذشته محققین انگلیسی از دستاورد جدیدشان در زمینه ساخت پرسرعت ترین وسیله نقلیه دنیا رونمایی کردند.ر واقع این اتومبیل که بیشتر از خودرو به موشک شباهت دارد سرعتی مافوق صوت داشته و به طور تخمینی مسافتی معادل ۱۰۰۰ مایل را در ۱ ساعت می پیماید.
سرعت یکی از مهمترین فاکتورهای یک وسیله نقلیه است.حال می خواهد اتومبیل شخصی شما باشد یا قطار درون شهری و برون شهری … وقتی سرعت و توان این وسیله بالا باشد، مطمئناً شما خیلی سریعتر می توانید به امور زندگی تان بپردازید.

به گزارش ممتازنیوز ، روز گذشته محققین انگلیسی از دستاورد جدیدشان در زمینه ساخت پرسرعت ترین وسیله نقلیه دنیا رونمایی کردند.

در این مراسم از خودروی موشکی شکلی پرده برداری شد که رکورد سرعت دنیا را شکسته است.در واقع این اتومبیل که بیشتر از خودرو به موشک شباهت دارد سرعتی مافوق صوت داشته و به طور تخمینی مسافتی معادل ۱۰۰۰ مایل را در ۱ ساعت می پیماید.

موتور فرمول یک اتومبیلرانی این خودرو، طراحی مدادی شکل آن و توان بالای آن همگی از ویژگی های منحصر بفرد این خودرو بوده و این دستاورد نتیجه ۴ سال کار مداوم محققین با همکاری نیروهای زمینی و هوایی انگلیس است.

شاید باورکردنی نباشد اما توان این خودرو چیزی معادل ۸۰،۰۰۰ اسب بخار بوده که حدوداً سه برابر خودروهای معمولی است.

طول این خودرو ۱۲ft (تقریبا ۳.۶ متر) بوده و و وزنی معادل ۹۹۲ £(۴۴۹ کیلوگرم) دارد.تلاش این خودروسازان برای بدست آوردن رکورد جهانی در سال ۲۰۲۴ به عنوان پر سرعت ترین خودروی دنیا است.

قیمت این خودرو نیز در حال حاضر ۱۰ میلیون پوند برآورد شده است.اما تا مرحله ورود رسمی اش به بازار خودرو ها باید صبر کرد و دید که این پروزه رکورد شکن در نهایت به کجا ختم می شود.

تصاویری از این خودرو را در ادامه مشاهده می کنید:

عکس

عکس

با Super Car انگلیسی رکورد سرعت جهان شکست

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۳ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , Super Car, Super Car انگلیسی, رکورد, سرعت, شکست رکورد سرعت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.