ببینید کدام ویژگی افراد خلاق را دارید

جهان ما را یا اتفاقات ساخته، یا افراد خلاق؛ و یا همراهی این دو. … برای سازندگان دنیای ما ویژگی هایی بر شمرده اند که برخی از آنها را مرور می کنیم….

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،جهان ما را یا اتفاقات ساخته، یا افراد خلاق؛ و یا همراهی این دو.

 برای سازندگان دنیای ما ویژگی هایی بر شمرده اند که برخی از آنها را مرور می کنیم:

 ۱ -کنج-کاوی.در مورد چیزهایی که درک نمی کنند پرس و جو  می نمایند. افراد خلاق چیزها را آن گونه که به نظر می رسد نمی پذیرند؛ آنها به طور طبیعی کنجکاو هستند و به طور مداوم در حال تحقیق درباره چیزهایی هستند که درک نمی کنند. همچنین، آنها اشیا را در ساختاری کلان تر مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار می دهند.

 ۲ -شورش. آنان به قواعد موجود پشت پا می زنند؛ زیرا به آنچه که ثابت و جا افتاده است اعتقادی ندارند. آنان اصول خود را می آفرینند.

 ۳ -شور و شوق. فرد خلاق علاقمند به در-افتادن با مسائل دشوار است. او اهل کار بیهوده نیست؛ بلکه به دنبال رسیدن به یک موفقیت است.

 ۴ -بلند پروازی. خلاقیت، صاحبش را به تاثیر گذاری بر بر محیطش تشویق می کند.

۵ – انعطاف پذیری.در افراد خلاق توانایی پیدا کردن راه حل ها و روش های جدید برای یک مشکل وجود دارد؛ و این امر به لطف توانایی آنان برای انطباق با هر موقعیت جدید است.

 ۶ – توجیه. اکثریت افراد خلاق تمایل خود به دروغ را انکار می کنند؛ زیرا درک آنها از خودشان متفاوت از دیگران است.

 ۷ – بی ثباتی روانی. خلق و خوی افراد خلاق ثابت نیست و این امر آنان را دچار دردسرها و درگیری هایی در زمینه های اجتماعی می کند. آنان به سرعت اشتباهات دیگران را کشف و نسبت به آنان احساسات منفی پیدا می کنند. من سعی کردم بسیاری از مطالعات ارتباط خلاقیت، اختلالات روانی ، اما آنها در آن موفق نیست.

۸ – گذشت. افراد خلاق، در صورت ضرورت،  از تغییر استراتژی، تاکتیک یا حتی پروژه های خود نمی ترسند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.