بتسدا آماده برای دومین نمایش بزرگ سال

۱۸اردیبهشت،

 

پس از نمایش عنوان The Evil Within، بتسدا تیزری دیگری منتشر کرده که مرتبط با یک عنوان تازه دیگر از مجموعه استودیو‌های زیر مجموعه این ناشر بزرگ است.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ۳ تصویر انتشار یافته می‌تواند ساخت ولفنشتاین تازه و یا ادامه ساخت Prey 2 را تائید کند. سبب اینکه این تصاویر نمی‌تواند ارتباطی با Fallout 4 داشته باشد این است که یکی از اعضای داخلی بتسدا این خبر را تائید کرده که بازی مورد نظر مرتبط با تیم توسعه دهنده بتسدا نیست و این شرکت فقط ناشر بازی خواهد بود. دقیقا مانند عنوان DisHonored که بتسدا نقش ناشر را در پروسه ساخت این بازی به عهده داشت. باید مدتی منتظر ماند و دید که بتسدا امسال چه بازی بزرگی را تدارک دیده است.
 
ماه قبل Pete Hines در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بتسدا سال آینده سر و صدای بسیاری خواهد کرد ولی چیز بسیاری در مورد آینده‌شان اعلام نکرد تا اینکه اعلام شد تیم بازی اسکایریم کار خود را با این عنوان تمام کرده‌اند و دیگر برای بازی بسته الحاقی منتشر نخواهند کرد. این صحبت‌ها بدان معناست که تیم اصلی بتسدا در حال حاضر روی عنوان تازهی متمرکز خواهد شد که احتمالا این پروژه برای امسال در نظر گرفته شده است و یا احتمالا تصاویر نمایش داده شده، مربوط به بازی بزرگ امسال این ناشر با سابقه خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.