بتسدا آماده معرفی بازی تازه خود می‌شود

۲۹فروردین۱۳،

 

به تازگی شرکت بتسدا که شهرت بسیاری در سبک بازی‌های نقش آفرینی دارد تیزری چند ثانیه‌ای از پروژه تازه خود نمایش داده که فعلا مشخص نیست مربوط به بازی تازهیست و یا دنباله‌ای بر عناوین بزرگی مثل Fallout و Wolfenstein خواهد بود.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تیز انتشار یافته که بیش از ۱۵ ثانیه نیست بسیار مبهم و غیر قابل درک به نظر می‌رسد. علایمی از بازی Fallout در آن دیده می‌شود و از نگاهی دیگر به فضای بازی Wolfenstein و یا STALKER بی شباهت نیست. در تیزر صفحاتی را ملاحظه می‌کنیم که شدیدا یادآور فضای آخرالزمانی بازی Fallout است و نام یوهان سباستین باخ که باز هم بیش از هر چیز ذهن‌ها را درگیر Fallout 3 می‌کند و اهالی آشنا با موسیقی کلاسیک قطعه‌های باخ را در بازی تشخصی داده‌اند. از طرفی دیگر سیم دارخوارها در تیزر هر ۳ بازی فوق را شامل می‌شود و با فضای هر ۳ بازی می‌توان چنین چیزهایی یافت. همانطور که یکی از اعضای استودیوی Bioware پیش بینی کرده که این عنوان یک ولفنشتاین تازه خواهد بود که فقط توسط بتسدا نشر داده خواهد شد و سازنده آن نخواهد بود.
 
پس از نمایش این تیزر، شخص دوم استودیو‌های بتسدا در جواب یکی از مخاطب خود که این تیزر را به Fallout تشبیه کرده بود گفت حدس دیگری بزنید. احتمالا این پروژه کنونی ارتباطی با سری Fallout ندارد و توسط یکی دیگر از استودیو‌های همکار بتسدا مانند id Software در حال ساخت است.
 
هفته قبل Pete Hines در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بتسدا سال آینده سر و صدای بسیاری خواهد کرد ولی چیز بسیاری در مورد آینده‌شان اعلام نکرد تا اینکه اعلام شد تیم بازی اسکایریم کار خود را با این عنوان تمام کرده‌اند و دیگر برای بازی بسته الحاقی منتشر نخواهند کرد. این صحبت‌ها بدان معناست که تیم اصلی بتسدا در حال حاضر روی عنوان تازهی متمرکز خواهد شد.
 
شایعه شده که بتسدا عنوان Fallout 4 را در کنفرانس مایکروسافت برای کنسول تازه این شرکت نمایش خواهد داد. بنابراین به نظر می‌رسد امسال بیش از یک بازی از این شرکت خلاق ببینیم که هر ساله جوایز "بهترین بازی سال" بسیاری را از آن خود می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.