بت‌شکن: بانک اقتصادنوین الگوی ارایه خدمات مدرن است

۲۵ام بهمن ،

بت‌شکن: بانک اقتصادنوین الگوی ارایه خدمات مدرن است | چاپ |
چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۱۲:۳۹

بینا- ساختمان جدید شعبه مرکزی کیش بانک اقتصادنوین طی مراسمی با حضور تجار، بازرگانان، کسبه، معتمدین بازار کیش، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین،به بهره‌برداری رسید.
به گزارش بینا، دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در این مراسم که همزمان با ایام دهه فجر انقلاب و یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد، گفت: جلب رضایت مشتریان استراتژی خلل‌ناپذیر بانک اقتصادنوین است و این بانک در طی ۱۱ سال فعالیت خود به عنوان اولین بانک خصوصی تلاش کرده همواره با ارایه خدمت نوین زمینه را برای افزایش ضریب رضایتمندی مشتریان و تحقق این هدف فراهم کند.
وی گفت: یکی از اقدامات بانک اقتصادنوین برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان تخصصی سازی خدمات در این بانک بوده است که بررسی‌ها پس از گذشت حدود ۲۴ ماه از آغاز اجرای این طرح در بانک اقتصادنوین نشان می‌دهد این خدمات مورد توجه مشتریان بانک در همه سطوح قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: ارایه خدمات بانک در سه حوزه تخصصی بانکداری شرکتی، اختصاصی و خرد برای اولین بار توسط بانک اقتصادنوین در نظام بانکی آغاز شد که این خدمات علاوه بر این که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، به عنوان الگوی ارایه خدمات مدرن، توسط سایر بانک‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته به طوری که امروز شاهدیم سایر بانک نیز با بهره‌برداری از ابعاد فنی خدمات تخصصی بانک اقتصادنوین، نسبت به ارایه خدمات مشابه به مشتریان خود اقدام کرده‌اند که این موضوع در نهایت رضایت‌مندی مشتریان شبکه بانکی را افزایش خواهد داد.
دکتر بت‌شکن با اشاره به اثرگذاری بانک اقتصادنوین در نظام بانکی کشور، گفت: اقتصادنوین با درک مسئولیت‌های اولین بودن همواره تلاش کرده پایه‌گذار اقدامات مثبت در نظام بانکی باشد که خوشبختانه این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به بهبود وضعیت شعبه کیش این بانک اشاره کرد و گفت: اقتصادنوین از اولین بانک‌های خصوصی بود که در منطقه آزاد کیش حضور پیدا کرد و حجم بالای مراجعات روزانه به این شعبه فرصت بازسازی شعبه را سلب کرده بود، که در نهایت با همت و تلاش رئیس و همکاران شعبه و شرکت خدمات پشتیبانی این مهم محقق گردید و فضای جدید شعبه در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده شد.
در این مراسم وحید قاسم‌ نژاد رئیس شعبه کیش بانک اقتصادنوین نیز گفت: اقتصادنوین از جمله بانک‌های خوشنام در منطقه آزاد کیش به شمار می‌رود که انواع خدمات مورد نیاز تجار، بازرگانان و کسبه این منطقه را تامین می‌کند.
وی گفت: علاوه بر این شعبه کیش بانک اقتصادنوین سبدی از خدمات هلدینگ اقتصادنوین را به مشتریان عرضه می‌کند که این خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارایه می‌شود.
لازم به ذکر به ذکر است ساختمان جدید شعبه کیش به آدرس منطقه آزاد کیش، بلوار فردوس، مرکز تجاری کیش، واحد ۷۱ از تاریخ ۲۱ بهمن ماه آماده ارایه خدمت به اهالی این منطقه می‌باشد.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.