بت‌کلیا:جای وزیر بودم اجازه فروش مسکن مهر رانمی دادم

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۵:۵۹:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه به هرطریق ممکن باید از فروش واحدهای مسکن مهر جلوگیری کرد، گفت: من اگر جای وزیر راه و شهرسازی بودم، هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادم مسکن مهر که برای اقشار کم‌درآمد ساخته شده را به فروش بگذارند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، یوناتن بت‌کلیا با اشاره به باز شدن پای واحدهای مسکن مهر به آگهی‌های فروش مسکن، اظهار کرد: من اگر جای وزیر راه و شهرسازی بودم، هیچ‌گاه اجازه نمی‌دادم مسکن مهر که برای اقشار کم‌درآمد ساخته شده را به فروش بگذارند.
نماینده اقلیت آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، افزود: زمانی که مسکن مهر را برای اقشار ضعیف جامعه و افرادی که قدرت خرید ندارند ساخته می‌شود، دلیلی برای واگذاری و فروش این واحدها به سایر افراد نیست.
وی ادامه داد: در صورت فروش واحدهای مسکن مهر عده‌ای که توان خرید دارند با خرید مسکن با قیمت ارزان بر سرمایه‌های خود  و بر تعداد مستاجران می‌افزایند.
این عضو کمیسیون عمران مجلس نهم، با تاکید بر اینکه از طریق ممکن باید از فروش واحدهای مسکن مهر جلوگیری کرد، گفت: در غیر این صورت مسکن مهر در بورس دلالان، بنگاه‌ها و کسانی که می‌خواهند سرمایه‌شان لحظه‌ای زیاد شود وارد می‌شود و از هدف خود که خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد است، دور خواهد شد.
در حالی پای مسکن مهر به آگهی‌های فروش مسکن باز شده است که هنوز مسکن مهر سند ملکی ندارد و امکان هرگونه سوء استفاده‌ای از متقاضیان وجود دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۷۵۹۱۹۲۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.