بحران اقتصادی و اختلافات داخلی نشانگر افول و غروب ستاره اسرائیل است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بحران اقتصادی و اختلافات داخلی نشانگر افول و غروب ستاره اسرائیل است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس اظهار داشت: بیش از ۶۰ سال است که جمعی از صهیونیست ها از نقاط مختلف اراضی مردم مسلمان فلسطین را با انواع توطئه هاغصب کرده و آن‌ها را آواره کرده است.

وی تصریح کرد: جنایت ها و ترورهایی که صهیونیست ها در این مدت علیه مردم بی دفاع فلسطین انجام داده اند که نمونه بارز آن بستن گذرگاه رفع و محاصره غزه بوده را هیچ مسلمانانی  از یاد نخواهد برد.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان  اینکه امام خمینی(ره) با تدبیر خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام نهادند، افزود: امام خمینی (ره) با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک  رمضان به عنوان روز جهانی قدس بدعتی را پایه گذاری کردند که مسلمانان جهان با راهپیمایی در این روز از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت و  انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بحران اقتصادی و اختلافات داخلی نشانگر غروب و افول اسرائیل غاصب است، ادامه داد: به زودی شاهد  آزادی قدس عزیز خواهیم بود و مردم ایران نیز با شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس به ندای امام (ره) و مقام معظم رهبری لبیک و باشکوه‌تر از سال گذشته شرکت خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه روز قدس امسال متفاوت تر از سالهای گذشته بوده و مردم حضور پررنگتری خواهند داشت خاطرنشان کرد: با شکل گیری بیداری اسلامی در برخی کشورهای منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی با کمک استکبار جهانی سعی در ایجاد توطئه های داشته که نمونه بارز آن در سوریه است و مردم ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس توطئه های این رژیم غاصب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.