بحران مرغ این بار در اروپا

منطقه اروپا علی رغم تلاش ها و برنامه ریزی های دولت های این منطقه در وضعیت بد اقتصادی به سر می برد و بسیاری از بانک ها و مجموعه های بزرگ اقتصادی دچار مشکلات مالی شدید و رسیدن به مرز ورشکستگی هستند.

یکی از این مجموعه های مهمی که اکنون با مشکلات مختلف مواجه شده، شرکت “دو” است که مهمترین شرکت توزیع و تولید مرغ در اروپا محسوب می شود و بسیاری از شهرهای قاره سبز از طریق این شرکت مرغ مورد نیاز خود را تامین می کردند.

وضعیت این شرکت آنقدر بحرانی شده که تنها چند روز تا اعلام رسمی ورشکستگی آن باقی نمانده و یافتن سرمایه گذار برای آنها در حد یک آرزو شده است.

اکنون کارکنان این شرکت در نظر دارند تجمعاتی در منطقه مرکزی پاریس برگزار کنند چراکه تاکنون هیچ سرمایه گذاری برای بازخرید این شرکت ابراز علاقه نکرده است و کارکنان به منظور رساندن صدای خود به گوش دیگران می خواهند اقداماتی را آغاز کنند.

کارشناسان می گویند انحلال و ورشکستگی این شرکت، اقتصاد بسیاری از شرکتها را در منطقه به خطر می اندازد و سیستم تولید و توزیع مرغ در اروپا را با مشکلات مختلفی مواجه می کند که خود، یک بحران جدید است. حقوق بگیران این شرکت می گویند در اولین گام، اعتراضهای خود را با کند کردن تردد خودروها در جاده های منطقه وان پیش خواهند برد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.