بختیاری‌زاده: قصد خداحافظی ندارم،فصل بعد هم بازی می‌کنم/ شکست پرسپولیس در آزادی غیر ممکن نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در آخرین بازی از نیم فصل اول میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش ممتاز؛سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان استقلال تقابل با پرسپولیس را یک بازی سخت توصیف کرده ولی تاکید می‌کند که شکست دادن سرخپوشان در ورزشگاه آزادی غیرممکن نیست. سهراب در مورد دیدار با پرسپولیس، وضعیت استقلال خوزستان و مسائل دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس چه صحبتی داری؟
این بازی هم برای ما مثل بقیه بازی‌ها است و فرقی نمی‌کند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بعد از چند سال به صدرجدول رسیده است. آنها امسال در کورس مدعیان جدی قهرمانی قرار دارند و بسیار با انگیزه بازی می‌کنند. این موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی بازیکنان استقلال خوزستان انگیزه دارند تا در تهران امتیاز بگیرند. شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت است ولی غیرممکن نیست.

آیا برای مساوی گرفتن به تهران می‌آیید؟
هیچ تیمی وقتی مسابقه آغاز می‌شود به فکر مساوی نیست و همه تیم‌ها برای برد بازی می‌کنند. البته استراتژی تیم‌ها برای گرفتن ۳ امتیاز فرق می‌کند. به عنوان مثال ما برای گرفتن ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس ابتدا به فکر گل نخوردن هستیم و روی ضدحملات برنامه ریزی می‌کنیم ولی پرسپولیس می‌خواهد از همان اول حمله کند.

فکر می کنی پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟
پرسپولیس تا الان خوب کار کرده ولی از حالا قضاوت زود است. مطمئنا آنها نمی‌توانند به خاطر صدرنشینی یا موقعیتی که الان دارند، قهرمانی خودشان را قطعی بدانند. با این حال پرسپولیس یکی از شانس‌های جدی قهرمانی است.

به نظر تو علی دایی مربی خوبی است؟
نمی‌توان در مورد مربیان اینطور حرف زد که آنها خوب می باشند یا بد. هر مربی‌ای تفکرات خاص خودش را دارد که به تیمش القا می‌کند. دایی هم به نظر من در پرسپولیس خوب نتیجه گرفته هر چند که احساس می‌کنم این تیم می‌تواند بهتر از این بازی کند.

راستی در سن ۳۹ سالگی قصد خداحافظی از فوتبال را نداری؟
خیر، قصد خداحافظی ندارم و فصل بعد هم بازی می‌کنم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.