بختیاری‌زاده: نظم و انضباط برایم مهم‌تر از ۳ امتیاز است/ رحمتی را نمی‌بخشم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان می‌گوید مشکل انضباطی مهدی رحمتی چندین بار تکرار شده بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سهراب بختیاری‌زاده پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: نمی‌توانم بگوییم در دیدار برابر نساجی چند فرصت گلزنی از دست دادیم. باید بازی را دوباره ببینم و موفقیت گل‌ها را ببینم. در مجموع بازیکنان ما فوق‌العاده بودند. بعد از بازی بدی که در اصفهان داشتیم تلاش کردیم با برد لیگ را تمام کنیم که این اتفاق رخ نداد. بازی امروز یک‌طرفه بود و فرصتی به حریف ندادیم. 

وی افزود: ما در مجموعه شهر خودرو یک تصمیم انضباطی گرفتیم و تبریک می‌گویم به شهر خودرو که از اصالت فوتبال دفاع کرد و تصمیمی بابت نظم و انضباط اجرا شد. ما این هفته را بدون دروازه‌بان ذخیره و با یک دروازه‌بان جوان، تمرین کردیم و او برای اولین بار درون دروازه ایستاد. من بین سه امتیاز بازی و اصول انضباطی، گزینه دوم را انتخاب کردم. حتی ممکن بود در بازی شکست بخوریم اما چیزی که سال‌های سال باقی می‌ماند این است که مسائل انضباطی و اخلاقی و رفتار حرفه‌ای بازیکنان، ثابت است یعنی همه باید به صورت ثابت مسائل انضباطی را در باشگاه رعایت کنیم. این در حالی است که مسائل فنی متغیر است. 

بختیاری‌زاده درباره آینده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: تا به حال تلاش خوبی انجام شده است. ما در بخش گلزنی ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. در بخش‌هایی هم تیم نیاز به تقویت دارد که باید این اتفاق رخ بدهد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن شهر خودرو خواهد بود یا خیر، گفت: خیر، ما او را دیگر نداریم. همانطور که گفتم بازیکن جوان را می‌شود بخشید اما وقتی بازیکن بزرگ تیم بارها اشتباه خود را تکرار کند، بخشودنی نیست. باید از این مساله بگذریم. در عالم حرفه‌ای بازیکنان از او بزرگتر به خاطر نداشتن رفتار و اصول حرفه‌ای، از تیم دور شدند. این یک تصمیم حرفه‌ای است. یادمان باشد تیم از بازیکن مهمتر است.  باور کنید مسائلی که در دو ماه گذشته رخ داد، نشان می‌دهد مشکل فقط مساله انضباطی در اصفهان نبود. این اتفاق چند بار تکرار شد که من مجبور شدم یک هفته بدون دروازه‌بان ذخیره با یک دروازه‌بان جوان کار کنم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا دروازه‌بان جدیدی به شهر خودرو ملحق می‌شود یا خیر، گفت: حتما اینگونه است. در لیستی که به باشگاه ارائه کرده‌ام دو دروازه‌بان با کیفیت و خوب هستند که باید اضافه شوند. در چند روز آینده این کار را می‌کنیم. تمام تلاش من این است که اسکلت تیم حفظ شود. 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه هواداران از عملکرد کادر فنی رضایت ندارند، گفت: ادامه همکاری من به باشگاه مربوط می‌شود. هواداران همیشه حق دارند و دوست دارند تیمشان را پیروز ببینند. وقتی به شهر خودرو آمدم زمانی نداشتم که تغییرات ایجاد کنم. در چند بازی شایسته پیروزی بودیم و در برخی بازی‌ها مثل دیدار برابر سپاهان هیچ شانسی برای پیروزی نداشتیم. در فوتبال تمام کارها برای پیروزی را انجام دادیم. ما بازیکن گلزن نداریم که باید چنین بازیکنی جذب شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.