بخشودگی جرایم مودیان دارای اظهارنامه الکترونیکی

بخشودگی جرایم مودیان دارای اظهارنامه الکترونیکی

جام جم آنلاین: رییس سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر پیشرفت کار طرح جامع مالیاتی اظهارداشت: تاکنون ۳۶۳ هزار و ۴۸۱ اظهارنامه الکترونیکی تسلیم شده است.

علی عسکری تصریح کرد: برای کسانی که اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی تسلیم کنند تمهیداتی در نظر گرفته شده از جمله پرداخت ۳۰ درصدی مالیاتی بر درآمد در مرحله اول و پرداخت مابقی آن به صورت اقساطی.

عسکری با تاکید براین‌که در مراحل بعدی نیز تمهیداتی برای مودیانی که اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی تسلیم کرده‌اند از جمله بخشودگی جرایم مالیاتی و غیره خبر داد و افزود: این تسهیلات برای آن دسته از مودیانی که اظهارنامه خود را به صورت کاغذی تسلیم کنند در نظر نمی‌گیریم.

وی با تاکید براینکه آخرین زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیات بر درآمد سال ۹۰، پایان تیر ماه سال جاری است، گفت: تا دیروز ۲۸۶ هزار اظهارنامه مالیاتی غیر از خودرو تسلیم شده و بیش از ۱۵۰ هزار اظهارنامه خودرو نیز دریافت شده است.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه مراسم افتتاح ارائه خدمات تکمیلی و تسلیم اظهارنامه الکترونیکی به پرداخت مالیات منابع مختلف مالیاتی در دفاتر پستی همچنین با تاکید بر این‌که با کسانی که اظهارنامه ندهند برخورد قانونی می‌شود و جرایم آن‌ها غیر قابل بخشش است، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۴۵۰ هزار اظهارنامه دریافت شده که این میزان یک نهم اظهارنامه‌هایی است که باید تسلیم شوند. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.