بخش‌های مختلف باغ پرندگان در منطقه ۴ استاندارد سازی می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۴ گفت: به دنبال استقبال گسترده گردشگران از مجموعه تفریحی و دیدنی باغ پرندگان، استانداردسازی تمامی بخش‌های این مجموعه گردشگری در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه حفظ گونه‌های گیاهی و توجه ویژه به سلامتی پرندگان و بازدیدکنندگان، از اهمیت ویژه در راه‌اندازی باغ پرندگان تهران برخوردار است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه، پروانه بهره‌برداری بهداشتی برای فاز یک باغ پرندگان توسط این سازمان نظام پزشکی کشور در فضایی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع صادر شده است.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه همزمان با راه‌اندازی باغ پرندگان تهران و ورود پرندگان به این مجموعه تفریحی و گردشگری نظارت ویژه‌ای توسط دامپزشکان صورت گرفته است، ادامه داد: از زمان آغاز به کار باغ پرندگان تاکنون گزارشی در خصوص مرگ و میر پرندگان ارائه نشده است و اقدامات بسیاری از جمله احداث ساختمان قرنطینه صورت گرفته است.

کریمیان تصریح کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان برای بازدید از این مجموعه تفریحی و گردشگری و همچنین اهدای پرندگان خود به این باغ تفریحی، ساختمان قرنطینه جهت نگهداری موقت پرندگان اهدا شده، ساخته شده است تا در صورت وجود بیماری، پرندگان اهدایی پس از مداوا به جمع پرندگان اضافه شود.

وی با اشاره به فاز دوم این فضای تفریحی و گردشگری خاطر نشان کرد: فاز دوم این طرح هم‌اکنون در دست اقدام است و پس از اتمام، اقدامات لازم جهت دریافت پروانه بهداشتی برای این فضای ۶ هکتاری صورت خواهد گرفت


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.