بخش‌های تازه بیمارستان شهدای یافت‌آباد افتتاح می‌شود

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد گفت: نیاز منطقه و تراکم جمعیت در این منطقه و فاصله زمانی که این مرکز با سایر مراکز درمانی دیگر دارد، به تعداد مراجعان این مرکز افزوده و نیاز به بهسازی و تقویت این مرکز را افزایش داده است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس؛ سید‌عبدالرضا حسینی مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد در حاشیه افتتاح قسمت‌های تازه بیمارستان، گفت: نیاز منطقه و تراکم جمعیت در این منطقه و فاصله زمانی که این مرکز با سایر مراکز درمانی منطقه دارد و تعداد مراجعان این مرکز افزوده است.

حسینی افزود: اورژانس بیمارستان روزانه پذیرای ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر است و بخش پلی‌کلینیک نیز روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر را ویزیت می‌کند.

مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد گفت: نیاز به راه‌اندازی و افتتاح بخش‌های تازه با توجه به تعداد مراجعان بیش از پیش احساس می‌شد. بنابر این از بعد از تعطیلات نوروز کلید تغییرات و افتتاح بخش‌های تازه در بیمارستان خرده شد که امروز بخش‌های تازه با حضور رؤسای دانشگاه‌های ایران و شهید بهشتی‌، شهردار منطقه ۱۸ افتتاح می‌شود.

حسینی ادامه داد: افتتاح بخش اورژانس با ۱۰ تخت، اتاق عمل با ۶ تخت، زایشگاه با ۲۰ تخت و واحد لنجری بیمارستان با تازه‌ترین امکانات از جمله قسمت‌هایی است که امروز در بیمارستان شهدای یافت‌آباد افتتاح می‌شود.

وی بخش زنان و زایمان این بیمارستان را از قوی‌ترین قسمت‌های بیمارستان عنوان کرد و افزود: بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی و بهسازی نمای بیمارستان نیز از دیگر بخش‌هایی است که در افتتاحیه امروز مورد نظر قرار می‌گیرد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.