بخش تعاون باید به صورت یک سازمان مستقل فعالیت کند

۰۹ام بهمن ،

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه بخش تعاون اهمیت زیادی در توسعه کشور دارد، گفت: بخش تعاون باید به صورت یک سازمان مستقل فعالیت کند تا بتوان از ظرفیت‌های این بخش در توسعه کشور بهره برد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت و نقش بخش تعاون در توسعه کشور، گفت: براساس قانون اساسی توسعه کشور شامل اقتصاد دولتی، خصوصی و تعاون بوده که نشان از ظرفیت‌های فراوان این بخش است در حالی که با ادغام شدن آن در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی نتوانسته به خوبی ایفای نقش کنند.

وی در ادامه افزود: اهمیت بخش تعاون بارها مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته است و تذکری فراوان در خصوص توجه ویژه به آن داده شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ادغام بخش تعاون در وزارت خانه کار و رفاه اجتماعی از فعالیت‌های آن کاسته است، بیان داشت: با این ادغام حتی شاهد فعالیت‌های قبل بخش تعاون نبوده لذا اکنون از اهداف ادغام وزارتخانه‌ها بر اساس سند چشم انداز توسعه و اصل ۴۴ فاصله گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بخش تعاون باید به صورت یک سازمان مستقل فعالیت کند، اظهار داشت: مستقل شدن بخش تعاون می‌تواند ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان این بخش را فعال و در خصوص اشتغال کار آفرینی و در آمد زایی موثر باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.