بخش تعاون منشآ ظهور خلاقیت ، کارآفرینی و جهاد اقتصادی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دبیر اتاق تعاون در پیامی به مناسبت هفته تعاون عنوان کرد :

به مناسبت هفته تعاون دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران در پیامی هفته تعاون را به فعالان عرصه تعاون تبریک گفت .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی ایران ، محمد صادق مفتح دبیر اتاق تعاون مرکزی ایران در پیامی هفته تعاون را به تمام تعاونگران تبریک گفت .
 
بنابراین گزارش متن پیام به شرح زیر است :

این روز‌ها که بار دیگر تقویم اقتصاد کشور شاهد فرا رسیدن هفته تعاون است،از فعالان پرتلاش و متعهد این بخش ، صمیمانه قدردانی کرده و جهاد اقتصادی خستگی ناپذیر آنان را پاس میدارم.

بخش تعاون هرچند ممکن است بر سرمایه های اندک آحاد مردم جامعه متکی باشد اما سرشار از برکت و منشأ ظهور بسیاری از خلاقیت ها و کارآفرینی های اقتصادی است لذا می بایست  مدیران و مسئولان دولتی ،بازنگری جدی و کاربردی در اقتصاد و توسعه این بخش از کشور را داشته  باشند و این تجربه جهانی را روی میز خود قرار بدهند که تشکل های مردمی ، مشورتی با کارکرد اجتماعی و اقتصادی میتوانند بهترین تقویت برای توسعه کشور باشند. .در عین حال باید از این زمان نهایت استفاده را برای معرفی بهتر این بخش به مردم و مسئولان، بیان مشکلات و تلاش برای برطرف کردن آنها برد.

لازم به ذکر است  که تعاونی‌ها همچنان زنده هستند و اینکه تضمین کننده بقای وجود مردم در توسعه کشور محسوب می‌شوند لذا تلاش بر آنست  تا تعاونیها  بتوانند نقش خود را در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف تعاون ایفا نمایند.

اینجانب در پایان، ضمن تبریک مجدد هفته تعاون به همه تعاون گران و کارآفرینان  ایران اسلامی ، آرزوی سلامتی و موفقیت را برای همه بزرگواران  از خداوند سبحان مسئلت دارم .  تلاش و همراهی شما را برای پیشبرد تعاون ارج می نهم.

انتهای پیام/

– .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.