بخش دوم برنامه اصلاح‌طلبان بعد از عید منتشر می‌شود/جزئیاتی از این برنامه

۲۹م اسفند ،

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند در صحنه باشند و برای این مسئله به برنامه نیاز دارند و این طرح مقدمات کار را فراهم می‌کند.

“احمد حکیمی‌پور” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ برنامه تحلیلی اصلاح‌طلبان که تحت عنوان “بیم‌ها و امیدها، بایدها و نبایدها” برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انتشار یافته است، اظهار داشت: این برنامه طرحی بود که از ماه‌ها قبل توسط گروه‌های کارشناسی روی آن کار شده بود و چندی پبش نیز جمع‌بندی آن تحت عنوان “بیم‌ها و امیدها، بایدها و نبایدها” مصوب شد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه خاتمی نیز این طرح را قبول دارد و آن را تایید کرده است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند در صحنه باشند و برای این مسئله به برنامه نیاز دارند و این طرح مقدمات کار را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: بخش دوم این برنامه بعد از عید منتشر خواهد شد.

گفتنی است که در این مجموعه که از طرف تهیه کنندگان با عنوان ” بیم‌ها و امیدها، باید و نبایدها” معرفی شده و به امضای ۴۶ نفر از مشاوران “خاتمی”  رسیده است، مجموعه نگرش‌ها و رویکردها و راه‌کارهای مد نظر این جریان سیاسی برای آینده در آستانه انتخاباتی که از سوی آنها “سرنوشت‌ساز” خوانده شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

شایان ذکر است که اشخاصی همچون عبدالله نوری، معصومه ابتکار، محمد علی نجفی، مجید انصاری، مرتضی الویری، سید محد رضا خاتمی، محمد ستاری فر، عبدالواحد موسوی لاری، غلامحسین کرباسچی و محمد محمدی‌گرگانی از جمله تهیه کنندگان این مجموعه می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sedghelesan:

    متن پیوست برنامه اصلاح طلبان (بیم ها و امیدها، بایدها و نبایدها) در sedghelesan.persianblog.ir/post/9/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.