بخش رقابتی به تالار رودکی و فرهنگسرای ارسبارن می‌روند

۱۸ام بهمن ،

بخش رقابتی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ۲۴ گروه در تالار رودکی ، فرهنگسرای ارسبارن و پژوهشکده فرهنگ و هنر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، طبق برنامه های اعلام شده ۲۴ گروه در بخش رقابتی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می روند.

نخستین اجرای صحنه ای بخش رقابتی به گروه کر ثمین و گروه آوازی سونات ساعت ۱۸: ۳۰ در فرهنگسرای ارسباران و گروه ژوله و گروه نسیم ساعت ۱۹ در پژوهشکده فرهنگ و هنر اختصاص دارد تا مخاطبانش را چهارشنبه ۲۵ بهمن میزبانی کند.

پنج شنبه ۲۶ بهمن گروه کر فرهنگسرای بهمن، گروه کر فرهنگسرای سرو ساعت ۱۸:۳۰ و گروه نوای مهر صد دستگاه و مهر استان مرکزی ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران و پژوهشکده فرهنگ و هنر اجرا خواهند داشت.

جمعه ۲۷ بهمن کوارتت گیتار تهران و چهار فصل اهواز ساعت ۲۱ در تالار رودکی، گروه کر وطن و کر ملل ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران، گروه اردیبهشت و اهورا مهاشهر ساعت ۱۹ در پژوهشکده فرهنگ و هنر به صحنه می روند.

همچنین شنبه ۲۸ بهمن گروه مدیان و کوارتت زهی کادانس ساعت ۲۱ در تالار رودکی، گروه هفت حصار و مهربانگ ساری ساعت ۱۹ در پژوهشکده فرهنگ و هنر به اجرای برنامه می پردازند.

یکشنبه ۲۹ بهمن ارکستر مجلسی رسا و کوارتت گیتار باران ساعت ۲۱ درتالار رودکی ، گروه چنگ و آوای فاخته قاین ساعت ۱۹ در پژوهشکده فرهنگ و هنر به صحنه می روند.

همچنین دوشنبه ۳۰ بهمن گروه سماع قزوین و گروه خیام کرمانشاه ساعت ۱۹ در پژوهشکده فرهنگ و هنر اجرا خواهند داشت.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.