بخش های مختلف جشنواره هنر رسانه اعلام شد

جشنواره هنر و رسانه میزبان خبرنگاران رادیو و تلویزیون می شود.

علی ستوده دبیر اجرایی جشنواره هنر و رسانه در گفتگو به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره هنر و رسانه با هدف دو سویه هنر و رسانه و خلاقیت هنری از سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به اهداف جشنواره هنر و رسانه اظهار داشت: ارائه الگوهای برتر کار حرفه ای و روزنامه نگاری در عرصه هنر، کمک به رشد کیفی و کمی آثار رسانه ای، برقراری یک رابطه تعاملی میان هنر و رسانه از اهداف ما است.
ستوده اظهار داشت: جلب توجه بیشتر هنرمندان و برقراری ارتباط شایسته آن ها با رسانه ها ایجاد یک فضای نقد رسانه ای در عرصه هنر از اهداف جشنواره هنر و رسانه است.
*هنرهای نمایشی هم در اولویت هستند
دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به موضوعات جشنواره هنر و رسانه افزود: هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی آموزش های هنری و مد و لباس از موضوعات مورد توجه دست اندرکاران است.
وی با بیان این مطلب که این جشنواره در هفت موضوع داوری می‌شود، ادامه داد: خبر و گزارش های خبری، گزارش توصیفی، تحلیلی و تحقیقی، نقد مقاله و تحلیل یادداشت، سرمقاله، مصاحبه، عکس، گزارش های تصویری و تیتر بخش های هستند که مورد داوری قرار می‌گیرند.
ستوده با اشاره به بخش های جشنواره افزود: این جشنواره در ۳ بخش روزنامه، نشریات و خبرگزاری های رادیو و تلویزیون از شهریور ۱۳۸۹ تا شهریور میزبانان  اصحاب رسانه می‌شود.
*جشنواره هنر و رسانه ۱۵ ‌آذر پایان می یابد
دبیر اجرایی جشنواره هنر و رسانه گفت: اختتامیه این جشنواره در ۱۵ آذر سالروز شهدای خبرنگار برگزار می‌شود.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان حافظ خیابان شهریار جنب تالار وحدت ارسال کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.