بخش کاریکاتور چهره برای اولین بار برگزار می گردد

۹ م دیماه ،

در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت؛

سینما پرس- گروه هفت هنر/دبیر بخش کارتون و کاریکاتور سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت از اضافه شدن بخش کاریکاتور چهره به بخش کارتون موضوعی خبرداد.

به گزارش سینما پرس به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، سید مسعود شجاعی طباطبایی گفت: در جشنواره هنر مقاومت تلاش بر این بوده که به جای افزودن یک بخش، برای تکمیل کردن بخش های موجود تلاش بیشتری صورت گیرد اما از آنجایی که هنرمندان حوزه کاریکاتور در جشنواره ها وفستیوال های داخلی و خارجی بسیار مسلط عمل کردند لازم بود تا از این پتانسیل ها در این جشنواره نیز استفاده شود. از این رو آثار هنرمندان کاریکاتور در زمینه کاریکاتور چهره، در بخش مجزایی از این جشنواره دیده خواهد شد.

طباطبایی در بخش دیگر صحبت هایش تصریح کرد: هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی در این بخش شرکت خواهند کرد که البته حضورشان یک امتیاز برای جشنواره محسوب می گردد.

دبیر بخش کارتون و کاریکاتور چاپ ون شر دو جلد کتاب نفیس جشنواره دوم را از نکات مثبت جشنواره دوم برشمرده و افزود: نظم در برقراری و زمان بندی درست و مناسب در برگزاری جشنواره اعتبار لازم را برای آن کسب کرده است. جوایز در نظر گرفته شده، چیدمان و برپایی نمایشگاه ها سبب شده که این جشنواره یکی از جشنواره های ممتاز و شایسته کشور باشد.

وی با اشاره به برپایی جلسات پیاپی هیات دبیران برای تنظیم جزئیات دقیق فراخوان ابراز امیدواری کرد: با اجرای دقیق زمانبندی فراخوان و اطلاع رسانی گسترده، به امید خدا جشنواره سوم بدون هیچ نقصی برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیرکلی حبیب اله صادقی برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.resistart.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۵۸۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.