بخورید و خوش هیکل شوید

۱۸خردادماه،

استفاده از خوراکی های خاص می تواند برای اشخاصی که در رژیم های غذایی می باشند مفید باشد. این خوراکی ها به روند کاهش وزن کمک به سزایی می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، بسیاری از خوراکی ها می باشند که می توانند در طول دوران رژیم به کمک شما بیایند. این خوراکی ها با حالت و فواید خاصی که دارند بدن را آماده رژیم ها سخت کرده و از ضعیف شدن شما جلوگیری می کنند همچنین کالری و مواد چاق کننده بسیاری نیز در آن ها یافت نمی شود. برای آنکه بتوانید به راحتی وزن خود را کاهش دهید بهتر است تا انتهای این مطلب به همراه ما باشید:

خوراکی های فیبردار

این خوراکی ها بهترین دوستان شما در دوران رژیم می باشند چرا که می توانند متابولیسم را افزایش داده و شکم را پر می کنند. خوراکی هایی که فیبر بسیاری دارند همیشه خوشمزه نیستند و میزان کمی نیز کالری دارند از این رو برای اشخاصی که قصد کاهش وزن را دارند بسیار مفید خواهد بود. اشخاصی که به سمت خوراکی های فیبری می روند روزانه ۹۰ کالری حداقل کمتر مصرف می کنند.

ترکیب فیبر و پروتئین

فیبر و پروتئین اگر در کنار هم مصرف شوند احساس سیری را برای مدت بسیار طولانی در شما نگه می دارند. برای دوران رژیم از این دو ماده مغذی در کنار هم استفاده کنید تا نهایت بهره را برده و سیستم گوارشی خود را بهبود بخشید. همچنین آن ها به راحتی اما در مدت زمان طولانی هضم می شوند.

فلفل قرمز

همیشه برای خوراکی های خود از فلفل قرمز استفاده کنید. این ماده می تواند کمک به سزایی به شما در از بین بردن چربی ها کند به طوری که میزان ضربان قلب را افزایش داده و متابولیسم بدن را نیز بالا می برد. فلفل قرمز سبب می گردد تا میزان بسیاری در طول روز کالری بسوزانید. البته مقدار بسیاری از فلفل قرمز پیشنهاد نمی شود چرا که می تواند سبب ایجاد مشکلاتی برای معده شود.

آب فراوان

تابستان رسیده است و باید میزان بیشتری حواستان به نوشیدنی هایی باشد که روزانه مصرف می کنید. بهترین نوشیدنی در این فصل و حتی برای کاهش وزن آب است. سعی کنید پیش از هر وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید تا این کار هم هضم غذا را آسان تر کند و هم دستگاه گوارش را برای پذیرش میزان کمتری خوراکی آماده می کند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.