بدل همسر شهید بابایی در شبکه سه چه گفت؟

۲۹م اسفند ،

افسانه بایگان در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از تجربه حضورش در نقش همسر شهید بابایی گفت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر آنلاین، افسانه بایگان بازیگر تلویزیون و سینماو صدیقه حکمت همسر شهید بابایی مهمان ویزه برنامه تحویل سال شبکه سه سیما با اجرای علی ضیا بودند.
 
افسانه بایگان دربارهٔ بهترین عیدی که تا امروز گرفته است گفت: «به نظر من حضور انسان بر روی کره زمین بهترین عیدی است. استفاده درست از هستی بزرگ ترین نعمت است.»

صدیقه حکمت همسر شهید بابایی نیز در ادامه گفت: «برای من هم همیشه بهترین عیدی سلامتی فرزندان و همسرم بود. اگرچه من حضور فیزیکی شهید بابایی را در کنارم ندارم، اما سایه او همیشه بالای سر من است و بهتر بود که در کنارش می بودم.»

بایگان که در سریال «شوق پرواز» نقش همسر شهید بابایی را ایفا کرده بود در ادامه دربارهٔ تجربه حضورش در این نقش گفت: «سریال «شوق پرواز» برای من فرصت خوبی بود. آشنایی با خانم حکمت و نشستن پای صحبت های ایشان سبب شد بیشتر به این نقش نزدیک شوم. لحظات ناب و لطیفی را که بین یک زن و مرد عاشق می گذشت، به واقع در ارتباط شهید بابایی و خانم حکمت دیدم. هر خانمی این آرزو را دارد که همسرش مثل شهید بابایی اینقدرعاشقانه براش بنویسد.»

در پایان همسر شهید بابایی با تشکر از عوامل ساخت سریال «شوق پررواز» گفت: «با توجه به اینکه عوامل ساخت این سریال سعی داشتند واقیعت های زندگی شهید بابایی را به تصویر بکشند، اما شاید این تلاش قطره ای بود در مقابل اقیانوس و اگر قرار بود هر آنچه در زندگی این شهید می گذشت به تصویر کشیده شود شاید ساخت۱۰۰ قسمت هم کم بود.»


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.