بدمن ˝ هوش سیاه ۲˝ شدم

اتابک نادری در گفت وگو با هنر آنلاین

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در سریال ˝ هوش سیاه ۲˝ به کارگردانی مسعود آب پروردر نقش یک آدم خلافکار و بدمن بازی می کنم .

 اتابک نادری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با هنر آنلاین در باره فعالیت های بازیگریش گفت : در مجموعه ” هوش سیاه ” به کارگردانی مسعود آب پرو درنقش یک عضو باند خلافکاران بین المللی بازی می کنم . شخصیتی منفی که روحیه خشن و نا آرامی دارد .

نادری در باره حضورش در نقش های منفی عنوان کرد : اغلب مخاطبان من را با نقش های مثبتی که بازی کرده ام می شناسند و حضور در این نقش برایم چالش بزرگی بود . نقشی که به لحاظ شخصیتی زیر و بم دارد و ایفایش برایم جذاب است و بازی من در کشور ترکیه و حضور شخصیت اصلی منفی فیلم با بازی کیکاوس یاکیده انجام می گردد .

گفتنی است مجموعه ” هوش سیاه ۲″ یک فیلم اکشن پلیسی در باره جرائم رایانه ای است که گروه سازنده برای جذابیت بیشتر داستان مجموعه بخشی از کار را درکشور ترکیه فیلمبرداری می کنند . این سریال که قرار است در تابستان روی آنتن پخش برود در ۲۶ قسمت تهیه می گردد و داستان از زمان فرار کامران پوریایی از زندان آغاز می گردد و یک بازی موش و گربه وار برای دستگریش آغاز می گردد …
در این مجموعه حسین یاری ،کیکاووس یاکیده ،کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد ، اتابک نادری و ماه چهره خلیلی نقش های اصلی را بازی می کنند .
عوامل اصلی مجموعه عبارتند از: دستیار کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری: حسن کریمی، صدابردار: اصغر آبگون، صدابردار: مرتضی مظفری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات: علی رضایی، مدیر تولید: عبدا… شهباززاده و تهیه کننده : سیما فیلم .

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.