بدمینتون بازان حرفه ای بخوانند!

۰۲م آذر ،

اما باید این حقیقت را گفت که در هر کلاس هنرجویانی با اندازه و شکل متفاوت شرکت می کنند و اگر اندام مشخصی داشته باشند در اتفاقهای مشخص نیز پیروز می گردد اما هر بدمینتون بازی باید روش متناسب خود را دنبال کند.

* موارد ضروری که باید بدانید

به ندرت بازیکنان حرفه ای قد بلندتر ۱۸۳ سانتی متر را دارند چرا که در ورزش بدمینتون سرعت و چالاکی مهم است و قد بلند به معنی وزن بیشتر است که این امر جلوی سرعت را می گیرد.

تجربه نشان داده است بازیکنانی با قد بسیار بلند، اسیب دیدگی بیشتری نسبت به بازیکنان میانه دارند.

اما در دوبل قاعده فرق می کند و مکمل بودن از نظر راست دست و چپ دست بودن و نیز قوی بودن در پشت تور یا پشت زمین به بازیکن کمک می کند.

اگر شما یک بازیکن کوتاه و قوی اندام میباشید باید روی دفاع متمرکز شوید، ضربه های حریف را منحرف کنید، او را بدوانید و خسته کنید و منتظر فرصت نمانید تا امتیاز بگیرید، اگر با این تیپ میباشید و می خواهید تهاجمی بازی کنید بسیار زود خسته می شوید و بازی را واگذار می کنید. باید سعی کنید تا حد ممکن از ضربات افقی و کوتاه استفاده کنید تا مزیت حریف را کم کنید.

اگر قد بلند و لاغر میباشید یک مزیت دارید که بتوانید بازی را با عمق دنبال کنید و ضربان را به گوشه های انتهایی زمین بفرستید، با این طریق حریف کوتاه قد شما قادر نخواهد بود در این فرصت قدم های بیشتری بردارد و خودش را به آنجا برساند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Rifat:

    I really coundl’t ask for more from this article.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.