بدون دارو سردردتان را درمان کنید!

۲۶اردیبهشت،

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سردرد، نفس کشیدن عمیق است که می توانید بکشید و به کمک آن باید اکسیژن کافی به سرتان برسد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ یکی از بیماری هایی که شاید اشخاص بسیاری به آن مبتلا می شوند سردردهای سخت است که برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان های شیمیایی قرار بگیرند.

-غذاهایتان را درست انتخاب کنید
انتخاب درست غذاهایی که می خورید می تواند به شما در داشتن یک زندگی بدون سردرد کمک کند. فست فود از جمله مهم ترین غذاهایی است که سبب سردرد می گردد و همچنین از خوردن خوراکی هایی که سرخ شده اند و یا دودی اند اجتناب کنید چرا که میزان خطر سردرد را در بدن شما بسیار می کند.

-نفس عمیق بکشید
یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سردرد نفس کشیدن عمیق است.
با نفس کشیدن عمیق اکسیژن رسانی به مغز شما بسیار می گردد و راحت تر می توانید سردردهایتان را درمان کنید. نفس کشیدن عمیق سبب می گردد تا میزان بسیاری از هوا به طور همزمان وارد رگ های شما شود.

-تکنولوژی تعطیل
بسیاری از ما همیشه یک تکنولوژی نزدیک به خودمان داریم، این وسیله می تواند تلفن همراه و یا لپ تاپ باشد که در مواقع افزایش سردرد بهتر است تا آنها را خاموش کنیم، این دستگاه ها سبب می گردد تا استرس های بسیاری به شما وارد شود و همچنین این استرس به دستگاه های داخلی از جمله سر شما فشار وارد می کند.با خاموش کردن تکنولوژی ها حتی برای چند دقیقه نیز می توانید به راحتی از شر سردرد رها شوید.

-موهایتان را بشویید
با شستن سر خود می توانید تا میزان بسیاری از سردردهای به وجود آمده جلوگیری کنید.
توجه داشته باشید که شانه کردن موها سبب بهبودی سردردتان می گردد و بهتر است که موها را بسیار شانه نکنید و بگذارید تا حالت خودشان را داشته باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.