بدون دارو سردردتان را درمان کنید

۳ م دیماه ،

یکی از بهترین راه های از بین بردن سردرد نفس های عمیق است که می توانید بکشید و به کمک آن باید اکسیژن کافی به سرتان برسانید.

ممتازنیوز: یکی از بیماری هایی که شاید اشخاص بسیاری به آن مبتلا باشند سردردهای بسیار سخت است و برای درمان آن نیز باید به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان های شیمیایی قرار بگیرند.

رفع کردن سر درد به روش های مختلفی قابل انجام است به طوری که بسیاری از بیماران سعی می کنند تا بدون دارو و قرص این مشکل را بر طرف کنند. در این میان راه های نیز وجود دارند که بسیار ساده می باشند و می تواند به سرعت سر دردتان را به کمک آن بهبود دهید.

غذاهایتان را درست انتخاب کنید

انتخاب درست غذاهایی که می خورید می تواند به شما در داشتن یک زندگی بدون سر درد کمک کند. فست فود از جمله مهمترین غذاهایی می باشند که سبب سردرد می شوند و همچنین از خوردن غذاهایی که سرخ شده اند و یا دودی شده اند نیز اجتناب کنید چرا که میزان خطر سردرد در بدن شما بیشتر می گردد.

نفس عمیق بکشید

یکی از بهترین راه های از بین بردن سردرد نفس های عمیق است که می توانید بکشید و به کمک آن باید اکسیژن کافی به سرتان برسانید. این راه یکی از ساده ترین و همچنین دردسترس ترین روش هاست. نفس عمیق سبب می گردد تا میزان بسیاری از هوا به طور همزمان وارد رگ های شما شود و به راحتی از سردرد نجات می یابید.

تکنولوژی تعطیل

بسیاری از ماها همیشه یک تکنولوژی نزدیک به خودمان داریم. این وسیله می تواند تلفن همراه و یا لپتاپ باشد که در مواقع افزایش سردرد بهتر است تا آن ها را خاموش کنیم. این دستگاه ها سبب می گردد تا استرس های بسیاری به شما وارد شود و همچنین این استرس به دستگاه های داخلی از جمله سر شما فشار وارد می کند. با خاموش کردن تکنولوژی ها حتی برای چند دقیقه نیز می توانید به راحتی از شر سردرد رها شوید.

موهایتان را بشویید

با شستن سر و موها می توانید تا میزان بسیاری از سردردهای به وجود آمده جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که شانه کردن موها نیز می تواند سبب ایجاد سردرد شود و بهتر است هر چند روز یکبار آن ها را بسیار شانه نکنید و بگذارید تا حالت خودشان را داشته باشند.

منبع : مشرق


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.