بدون هیچ چشم‌داشتی به موسسه هنرمندان پیشکسوت خدمت می‌کنیم/زمان حمایت از هنرمندان فرا رسیده است

۲۶م اسفند ،

هادی منتظری در گفت‌وگو با هنرآنلاین

هادی منتظری معتقد است، موسسه هنرمندان پیشکسوت می‌تواند امید به آینده را در دل پیشکسوتان و هنرمندان جوان زنده کند زیرا موسیقیدانان همیشه مهجور واقع شده‌اند و حالا زمان آن رسیده است که مورد حمایت قرار گیرند.

هادی منتظری، نوازنده کمانچه و موسیقیدان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت می تواند امید به آینده را در دل پیشکسوتان و هنرمندان جوان زنده کند زیرا موسیقیدانها همیشه مهجور واقع شده اند و حالا زمان آن رسیده است که مورد حمایت قرار گیرند.

این نوازنده در ادامه افزود: شکل گیری این موسسه دل بسیار از هنرمندان پیشکسوت را شاد می سازد زیرا این پیشکسوتان بهترین دوران زندگی خود را صرف این هنر متعالی کردند پس باید بعد از گذشت این همه سال شاهد تجلیل و قدردانی این عزیزان باشیم.

منتظری در ادامه تاکید کرد: بسیاری از پیشکسوتان محلی در تنهایی و انزوا زجر می کشند اما هیچ گاه راز دل خود را بازگو نمی‌کنند، همچنین این هنرمندان محلی مشکلات مالی بسیاری دارند که این مشکلات باید به همت مسئولین برطرف شود.

این موسیقیدان در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من موسسه هنرمندان پیشکسوت سبب می گردد تا قدر و منزلت هنرمندان شناخته شود و درخواست این پیشکسوتان این است که زحمات آنها مانند یک درخت پربار دیده شود.

هادی منتظری در ادامه بیان کرد: همچنین امیدواریم این موسسه به سرانجام برسد و همه ما حاضر هستیم بدون هیچ چشم‌داشتی در این موسسه به موسیقی خدمت کنیم تا این هنر بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.