بدون کاهش وزن لاغرتر به نظر برسید

۶ م دیماه ،
ممتاز نیوز : خب، ما اینجاییم تا راه هایی را به شما پیشنهاد کنیم که بدون کاهش حتی یک کیلوگرم از وزن حقیقی خود، لاغرتر به نظر برسید:

۱ راحت طــلبی را فـــدای خوش پوشی نکنید:

لباس های تنگ نسبت به لباس های گشاد شما را لاغرتر و صاف تر نشان می دهد. کسانی که دچار اضافه وزن می باشند این نکته را فراموش نکنند که لباس های گشاد قطعا چیزی را پنهان نمی کند فقط شما را حجیم و درشت به نظر می آورد. پس پیشنهاد ما برای شما لباس های تنگ است.

۲ چرا گردنبند بلند؟

تا به حال برایتان پیش آمده تا با انداختن گردنبندی درگردن تان احساس لاغری یا برعکس احساس چاقی کنید؟ پیشنهاد ما این است که این کار را انجام دهید. با یک لباس ۲گردنبند که از نظر اندازه متفاوتند بیندازید تا نتیجه را ببینید، در واقع گردنبندهای بلند به سبب اینکه بین سینه و شکم قرار می گیرند شما را بلند نشان می دهند و در نتیجه لاغرتر به نظر می رسید اما گردنبندهای کوتاه چون روی محور تقارن بدن و منطبق با گودی گردن و نزدیک به آن قرار می گیرند، گردن را کوتاه نشان داده و شما را چاق تر به نظر می آورند.

۳ رنگ های لاغرکننده!

لباس های تیره بپوشید. این روش که شاید بسیار موضوع تازه و تازه ای نباشد واقعا موثر است. در واقع رنگ مشکی، رنگ رسمی و سنگینی است که بدن ما را در هر وضعیتی جمع می کند و لاغرتر از آن چیزی که هستیم به نظر می آورد. شاید سبب دیگر این باشد که رنگ مشکی به سبب تیرگی، بسیار جلب توجه نمی کند و دیگران کمتر متوجه چربی های پنهان شده ما می شوند.

۴ پارچه های زمخت را دور بریزید!

لباس هایی با پارچه های سبک بپوشید، مانند پارچه های کتان و نخی زیرا پارچه های کلفت و سنگین مانند پشم، بافت و چرم جثه شما را چندبرابر نشان می دهند.

۵ کمربند، اصلا…

از لباس های بدون کمربند استفاده کنید زیرا کمربند سبب می گردد که ناحیه کمر تنگ شود و گوشت و چربی های اضافه از بالا و پایین فشرده و حجیم شوند به خصوص اگر کمربند سفت و محکم بسته شود.

۶ انتخاب منحصربه فرد

لباس و پارچه هایی با طرح عمودی بپوشید. طرح عمودی در هنرهای تجسمی نماد استواری، ایستایی، قدرت و قامت است، همان طور که درخت در طبیعت استوار و ایستاست، پس چنین خطوط و طرح هایی نیز باید ایستایی، وقار و قامت را القا کند.

اگر در لباس های خود از این گونه پارچه ها استفاده کنید لاغرتر به نظر می رسید، مانند لباس هایی که از جلو زیپ می خورند یا به طور کلی دارای راه راه عمودی می باشند و برعکس اگر طرح پارچه لباس شما افقی باشد شما را عریض تر جلوه می دهد، به همین سبب به چاق ها پیشنهاد می گردد کت و ژاکت هایی بپوشند که در یک طرف دکمه دارد چون اگر در دو طرف آن دکمه باشد، چشم بیننده به طور اتوماتیک خطی فرضی و افقی بین ۲ دکمه در نظر می گیرد.

۷ شلوارهای فاق کوتاه ممنوع!

شلوارهای فاق بلند بپوشید. هرچه فاق شلوار شما بلندتر باشد، پاهای شما بلندتر جلوه می کند و قد را نیز بلند نشان می دهد و چاقی مفرط را پنهان می کند و برعکس هرچه فاق شلوار یا دامن تان کوتاه باشد، شما کوتاه تر و در نتیجه چاق تر به نظر می آیید.

۸ زیبایی در سادگی است…

لباس هایی با طرح و رنگ ساده بپوشید. سعی کنید لباس های ساده را جایگزین لباس های پرنقش و نگار و رنگارنگ کنید. لباس هایی با طرح برجسته، گل درشت و پارچه های زمخت و شلوغ مانند پارچه های چهارخانه، شطرنجی و خال خالی را اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، کنار بگذارید.

۹ آستین بلند، قد بلند

لباس هایی با آستین های بلند و باریک بپوشید. آستین شما نیز باید به گونه ای باشد که کشیدگی و بلندی را القا کند و این کاری است که آستین های بلند و باریک انجام می دهند و سبب لاغر جلوه دادن شما می شوند اما آستین های کیمونو، پفی و چین دار شما را درشت و چاق نشان می دهند.

۱۰ مهم ترین اصل…

خانم های محترم شما می توانید در خانه از تاپ هایی استفاده کنید که بند کلفت داشته باشند. اگر شما اندام درشتی دارید در این مورد باید بگوییم اینجاست که بحث مقیاس پیش می آید؛ مسلما بند نازک و ظریف در کنار بدن درشت شما نازک تر و کوچک تر و بدن شما در کنار آن عریض تر جلوه می کند. پس اگر اندام درشتی دارید و لباس هایی با بند نازک بپوشید قطعا شانه های حجیم و عریض شما بیشتر خودنمایی می کند.

منبع : البرز

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.