بذرپاش قائم مقام ستاد ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان شد

ایران > انتخابات
مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی قائم مقام ستاد ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شد.

به گزارش مهر، حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان با اعلام اینکه مهرداد بذرپاش به عنوان قائم مقام ستاد «ائتلاف برای پیشرفت» انتخاب شده است، گفت: بذرپاش از نیروهای اصولگرا و ارزشی و از خانواده معزز شهدا است که به سبب دارا بودن نشاط جوانی انتخاب مناسبی برای این سمت بود.

مظفر همچنین از راه‌اندازی کمیته‌های فرعی ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته طرح و برنامه و اتاق فکر، کمیته نظرسنجی و ارزیابی افکار عمومی، کمیته تبلیغات و امور رسانه، کمیته هماهنگی ستادهای استانی، کمیته جذب و ارتباط با اقشار، کمیته تشکل‌ها و نخبگان، کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات و کمیته هماهنگی ستادهای شخصی نامزدها است.

مظفر ادامه داد: مسئولان و اعضای این کمیته‌ها در آخرین جلسه ستاد ائتلاف انتخاب شده و مشغول به کار شده‌اند.

بر طبق این گزارش، ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان متشکل از سه چهره اصولگرا شامل دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر غلامعلی حداد عادل و دکتر محمدباقر قالیباف است که در زمینه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز فعالیت می‌کند. شعار این ائتلاف، «ائتلاف برای پیشرفت» است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.