بذله گویی در سه روز مانده به انتخابات

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مبارزۀ میت رامنی و باراک اوباما در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا، در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که نظرسنجی «ایپسوس» فاصله آندو را در روز شنبه، تنها یک درصد اعلام نمود.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، یورو نیوز در گزارش تفسیریی نوشت:  با این تفاوت بسیار اندک و تنها سه روز مانده به روز سرنوشت ساز، هر دو نامزد، همه سیاست و کیاست و هنر سخنوری خود از جمله بذله گویی را به خدمت گرفته‌اند.

باراک اوباما در منتور ایالت اوهایو گفت:«فرماندار رامنی فروشندۀ بسیار با استعدادی است. در مبارزات انتخاباتی‌اش تا جایی که می‌توانست سخت تلاش نمود تا با بسته بندی و ارائه مجدد سیاستهایی که جواب ندادند تغییری ایجاد کند اما اوهایو، مشکل اینجاست که می‌دانیم تغییر چگونه است و تغییری که او ارائه می‌کند تغییر نمی باشد.»

اما میت رامنی، فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد جمهوریخواهان، در جمع هوادارنش در نیواینگتون ایالت نیوهمپشایر گفت:«از شما می‌خواهم در سه روز آینده با صرف کمی از وقت خود به سراغ همسایه‌هایی بروید که نام اوباما بر سر در خانه هایشان نقش بسته و به آن‌ها بگویید، ببینید بیاییم گپی بزنیم. رئیس جمهوری اوباما با وعده‌های بسیاری بر سر کار آمد اما تاکنون در عمل بدان‌ها موفق نبوده است.»

در شرایط تقریبا برابر، کسب آراۀ سرگردان و جلب توجه شهروندان مردد آمریکایی سرنوشت ساز است و بذله گویی نامزد‌ها، گویی شیوۀ دیگری است برای راهیابی به کاخ سفید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.