برادر شیخ النمر پرچمدار مبارزه علیه آل سعود

جام جم آنلاین: شیخ “تیسیر باقر النمر”،‌ برادر شیخ نمر، روحانی شیعی برجسته عربستانی که توسط رژیم سعودی یکشنبه گذشته مجروح و ربوده شد، بر ادامه مبارزه با رژیم سعودی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری براثا، “شیخ تیسیر باقر النمر”،‌ برادر شیخ “نمر باقر النمر”، روحانی شیعی برجسته عربستانی که یک‌شنبه گذشته توسط رژیم سعودی مجروح و ربوده شد، در سخنانی در مسجد امام حسین(ع) شهر شیعه نشین العوامیه که مکان سخنرانی همیشگی شیخ النمر به شمار می‌آید، بر ادامه مبارزه با رژیم سعودی تاکید کرد.

“شیخ تیسیر باقر النمر” با در دست داشتن گلوله‌هایی که به سمت شیخ نمر شلیک شده بود و به نمایش گذاشتن آنها، خطاب به مقامات مسئول سعودی گفت: این گلوله‌هایی است که به آنها را به سوی مردم بیگناه شلیک کرده‌اید، شما نیز به ما ثابت کنید، گلوله‌هایی که ما به شما شلیک کرده‌ایم کجاست؟

برادر شیخ نمر باقر النمر با تاکید بر ضرورت ادامه مبارزه با آل سعود، گفت: سکوت در برابر آل سعود جایز نیست، زیرا هم اکنون شماری از شهروندان ما تحت تعقیب هستند و شماری دیگر در زندان بسر می‌برند.

نیروهای امنیتی رژیم سعودی یک‌شنبه گذشته هنگام بازداشت شیخ النمر، وی را با گلوله هدف قرار دادند که زخمی شدن را وی بله دنبال داشت.

بازداشت شیخ نمر روز گذشته به شدت توسط خطبای نماز جمعه العوامیه محکوم شد و مردم شیعه‌نشین این منطقه به همراه روحانیون و خطبای نماز جمعه مناطق شرقی عربستان با شیخ نمر اعلام همبستگی کردند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.